تحقق ۱۰۰ درصد تعهد اشتغالزایی اداره کار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

نسرین راشدی رئیس اداره کار ماهشهر گفت: هرساله با برنامه‌ریزی صورت گرفته در کارگروه اشتغال استانداری تعهد اشتغال هر دستگاه اجرایی مشخص می‌شود که واحد کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی طبق آمار استخراج شده از سامانه رصد توانسته تعهد خود را که به تعداد ۷۵۰ نفر بوده است در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ محقق کند و این اداره در بین شرکت ها و سازمان های دیگر تعهد نفرات بیشتری داشته است.

او می‌گوید: اداره کار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در سال گذشته هم توانست فراتر از تعهد خود اشتغالزایی انجام دهد که با توجه به ظرفیت و پتانسيل موجود در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی انتظار داریم که واحد روابط کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی درصد تحقق را تا ۱۴۰ الی ۱۵۰ درصد افزایش دهد.

راشدی ادامه داد:لیست افرادی که صاحب شغل شده‌اند هم توسط اداره کار شهرستان پیگیری می‌شود؛ همچنین با افراد از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تماس گرفته و از صحت اشتغالزایی آن‌ها مطلع می‌شوند.

دبیر کمیته اشتغال شهرستان ماهشهر گفت: سامانه جستجوی شغل یکی از راهکار‌هایی است که دولت برای ساماندهی اشتغال ایجاد کرده و افراد جویای کار می‌توانند با ثبت نام در سامانه، درخواست خود را برای دریافت شغل مناسب اعلام کنند.