بهره برداری از ساختمان ثبت احوال مناطق شهرستان اصفهان

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان در حاشیه آیین افتتاح این مرکز گفت: ساختمان ثبت احوال مناطق اصفهان یکی از بخش‌های جدید این مرکز است که با ارائه چهار خدمت ثبت و گواهی فوت، صدور شناسنامه نوزادان، استعلام سازمانی و شخصی و امور اتباع و تابعیت از امروز به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد.

مجتبی یکتامنش با اشاره به اینکه پیش از این هر خدمت بصورت جداگانه در سطح شهر ارائه می‌شد، افزود:این مجموعه در زمینی به وسعت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع و در سه طبقه در مجتمع اداری «غدیر» واقع در خیابان «۲۲ بهمن» اصفهان در مجاورت ساختمان مرکزی ثبت احوال استان قرار گرفته و قرار است از این به بعد خدمات حوزه شهرستان اصفهان را بصورت تجمیعی ارائه دهد.

مدیرکل ثبت احوال اصفهان تصریح کرد: این ساختمان بیش از ۱۵ سال در حال ساخت بود و تاکنون ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه داشته است.

او با اشاره به کمبود نیروی انسانی در ثبت احوال اصفهان  گفت: در حال حاضر این مجموعه ۱۵۱ پست اداری بلاتصدی دارد.

یکتامنش، سامانه‌های گزارش‌گیری را از اقدامات مهم سازمان ثبت احوال استان برشمرد و گفت:در هفت ماه گذشته علاوه بر تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان شهرستان، استقرار پنج شهرستان در این مجموعه، تجمیع نیروی انسانی و صرفه جویی یک هزار میلیون ریالی نیز صورت گرفته است.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان، افزایش ۱۵ درصدی تملک و دارایی ثبت احوال استان، هم‌افزایی و تشکیل شورای فناوری و اسناد هویتی، تعامل و ارائه خدمات فناورانه و انعقاد ۶۲ جلسه هماهنگی ثبت احوال و ایجاد موکب خدماتی و میز خدمت را از دیگر خدمات این مجموعه اعلام کرد.