آماده‌سازی ۱۳۵ نقطه در شهر همدان برای تبلیغات انتخاباتی

حسین خانجانی گفت: این ۱۳۵ نقطه در مکان‌های پرتردد همچون تقاطع‌ها و میادین اصلی شهر با داربست و گونی در نظر گرفته شده است تا پوستر‌های مدنظر کاندیدا‌ها نصب شود.

او گفت: سیاست‌گذاری‌های وزارت کشور برای انتخابات در دو طیف؛ پیش از آغاز تبلیغات انتخاباتی برای آمادگی ذهنی شهروندان و آگاهی‌بخشی و در زمان تبلیغات برای معرفی کاندیدا‌ها است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان گفت: برای تبلیغات کاندیدا‌ها فضا‌های بین ۴۰ تا ۷۰ متری در نقاط پرتردد در نظر گرفته شده است تا با آغاز تبلیغات بتوانند پوستر‌ها و تراکت‌ها را بچسبانند و این فضا‌ها در نقاطی جانمایی شده که مردم بتوانند از نامزد مورد نظر سوالات احتمالی را بپرسند.

خانجانی گفت: از کاندیدا‌ها و طرفداران آن‌ها تقاضا می‌شود در محل نقاشی‌های شهری، جداره‌ها و پایه‌های بیلبورد‌ها پوستر نچسبانند چرا که در صورت رساندن خسارت قابل توجه، این اقدامات به مقام‌های قضایی گزارش می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان گفت: فضا‌های شهری متعلق به مردم بوده و برای زیبایی شهر است و با چسباندن پوستر‌ها به فضا‌های شهری خسارت وارد می‌شود بنابراین باید از چسباندن تبلیغات در سایر محیط‌های شهری به جز مکان‌های درنظر گرفته شده، جداً خودداری شود.