اهمیت انتخاب فرد صالح در بین نامزد‌ها 

محمد حیدری، رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های رودسر و املش در مراسم جشن تکلیف سیاسی پویش رأی اولی‌های چابکسر ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این پویش بر اهمیت حق انتخاب در فلسفه وجودی مخلوقات عالم به عنوان ودیعه الهی تأکید کرد.

او گفت: حق انتخاب و آزادی در عمل بر مبنای عقلانیت و قانون، موهبتی الهی است و این حق انتخاب در همه امورات زندگی انسان‌ها موثر است.

فرماندار روسر با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۱ اسفند ماه افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت سیاسی و برای تشکیل ساختار‌های سیاسی حکمرانی و کشورداری، دارای نهاد‌های مختلفی است که از مهمترین آن‌ها می‌توان به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

به گفته حیدری، نمایندگان با نظر و رأی قاطع مردم وارد مجلس می‌شوند و اختیارات وسیعی دارند که می‌توانند برای کل جمعیت ایران تصمیم گیری کنند، از این رو انتخاب فرد صالح در بین نامزد‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

او همچنین حضور رأی اولی‌ها در انتخابات را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: همه برنامه ریزی‌های لازم و کافی برای برگزاری انتخابات سالم، رقابتی همراه با مشارکت حداکثری مردم، در پرتو امنیت تدارک دیده شده است.

مراسم جشن تکلیف سیاسی پویش رأی اولی‌های چابکسر

حوزه انتخابیه رودسر و املش در انتخابات ۱۱ اسفند در بین افراد واجدالشرایط، بیش از ۲ هزار رأی اولی دارد.