بخشی از مشکلات تحویل خودرو از طریق سامانه یکپارچه سازی از زبان متقاضیان

شرکت‌های خودروساز از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند. از این رو متقاضیان فقط می‌توانند از طریق این سامانه خودرو‌های خود را خریداری کنند. این سامانه با هدف ایجاد تعادل در بازار خودرو راه اندازی شد تا آن‌ها بتوانند با سهولت خودروی خود را تهیه کنند.

شهروندخبرنگار ما که در سامانه یکپارچه سازی خودرو سال گذشته ثبت نام کرده است و خودروی تیگو ۸ را انتخاب نموده بعد از انجام ویرایش و تغییر خودرو به تیگو ۷  با مشکلاتی مواجه شده است.

 

وی با ارسال پیامی درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام من در سامانه یکپارچه خودرو مرحله دوم تیگو ۸ ثبت نام کردم. اولویت زمستان ۱۴۰۳ بعد از ویرایش تیگو ۷پرو اولویت ۱۴۰۲ شد ما منتظر دعوتنامه بودیم چندین بار با نمایندگی‌ها تماس گرفتم می‌گفتند منتظر باش بعد از مدتی با دفتر مرکزی تماس گرفتم گفتند پیامک فرستادیم امتیاز شما باطل شده است. در حالی که اعلام کردند کسانی که خودرو انتخاب نکرده یا واریز وجه نکردند ثبت نام اولیه به قوت خود باقی است. حال ۶ ماه است که دنبال ثبت نام از طریق نمایندگی هستم مدارک فرستادم حتی بیانیه هم زدم قول دادند زمانی که سایت باز شد ثبت نام شوم بعد از اینکه چند بار سایت باز شده، ولی می‌گویند تعداد محدود بوده است. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.


بیشتر بخوانید:

خلف وعده بهمن موتور به مشتریان در تحویل خودرو


مشکلات تعویض خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه سازی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.