معاون سازمان راهداری کشور:
تدابیر لازم برای تردد جاده‌ای ایمن در نوروز اتخاذ خواهد شد
تدابیر لازم برای تردد جاده‌ای ایمن در نوروز اتخاذ خواهد شد

خداداد مقبلی معاون سازمان راهداری کشور در آیین تکریم و معارفه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در شیراز، مدیریت سفرهای نوروزی را مهم توصیف کرد و افزود: یکی از ماموریت های مهم بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مدیریت سفرهای برون شهری در مناسبت‌ها و ایام تعطیل است که این مهم در تعطیلات نوروزی پیش رو به شکل ویژه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: علاوه بر تلاش برای افزایش ایمنی تردد برای کاربران جاده‌ای، در بخش حمل و نقل مسافر نیز خدمات ارزنده‌ای از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به هموطنان و کاربران جاده‌ای ارایه می‌شود که امید سطح کمی و کیفی این خدمات در طرح طرح نوروزی امسال ارتقاء قابل توجهی یابد.

مقبلی اظهار کرد: حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با مدیریت جهادی توام با تخصص، آماده خدمت‌رسانی در نوروز پیش رو است.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: استان فارس با دارا بودن بیشترین طول راه‌های مواصلاتی و تاسیسات جانبی راه‌ها، دارای ظرفیت‌های متعددی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

مقبلی افزود: همه خدمتگزاران دولت، سرباز نظام و آماده خدمت به مردم هستند و هر کجا نیاز به خدمات آنها باشد در صحنه خدمت حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: استان فارس جزو استان‌های موفق و پیشرو در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که این جایگاه و موفقیت ها در سایه تلاش و کوشش جمعی کارکنان این مجموعه حاصل شده است.

در این آیین محسن عمادی به عنوان سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس معرفی و از تلاش های علیرضا راستیار قدردانی شد.