فعالیت تبلیغاتی ۴۸ نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان‌های زرند و کوهبنان

 سید رضا حسینی نژاد گفت: فعالیت انتخاباتی ۴۸ نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های زرند و کوهبنان آغاز شده است. 

وی حضور ۳ نامزد خانم در این میان را نشانه حضور زنان به عنوان بخش قابل توجه جامعه در معرض رای شهروندان عنوان کرد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های زرند و کوهبنان با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از نخستین ساعات بامداد پنجشنبه ۳ اسفند، افزود: این تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای ادامه دارد.

وی رعایت اصل بی‌طرفی از سوی برگزارکنندگان انتخابات در شهرستان‌های زرند و کوهبنان را بهترین مولفه به منظور مشارکت حداکثری مردم در امر انتخابات عنوان کرد و افزود: عمل به مُر قانون در حوزه‌های انتخاباتی موجب می‌شود تا انتخابات به بهترین وجه ممکن و در صحت و سلامت برگزار شود‌‌.

حسینی نژاد رای مردم در انتخابات را حق‌الناس و امانتی در دستان برگزارکنندگان دانست و گفت: همه وظیفه دارند تا برای پاسداری و حفاظت از این امانت، تمام توان خود را به کار گیرند. 

وی ۴ راهبرد مورد تاکید مقام معظم رهبری( مدظله العالی) شامل: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت  قوی را سرلوحه تمام مراحل انتخابات در شهرستان زرند عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: این موارد همواره مد نظر اعضای ستاد اجرایی انتخابات قرار گیرد؛ زیرا توجه به این اصول زمینه مشارکت حداکثری را فراهم می‌آورد.