دبیرکل جمعیت آبادگران جوان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
تعدد لیست‌های مختلف انتخاباتی پاسخگوی سلائق مختلف خواهد بود

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: مشارکت بالا و یا مشارکت کم مردم تذکر جدی به همه مسئولین و نحوه مدیریت آنان خواهد بود. چون مردم شریف در حمایت از نظام اسلامی هیچ دریغی نداشته‌اند و مسئولین باید به مطالبه مردم و رهبری پاسخ مناسب داشته و یا باید عذرخواهی نمایند و بعضا باید مورد بازخواست قرار گیرند.

عضو شورای وحدت درباره حضور پر شور مردم در انتخابات و ارتقای اعتبار ایران در صحنه بین المللی اظهار کرد:سوال خوبی را مطرح نمودید کشور عزیز ما قدرت و عزت و شوکت آن مدیون مشارکت همیشگی و حمایت ایثارگرانه مردم در طول  ۴۴ سال گذشته بوده است و علیرغم همه نابسامانی‌های موجود که حاصل و نتیجه توطئه‌های استکبار و بعضی بی تدبیری در مدیریت‌های داخلی و نقش برجسته نفوذی‌های نامرد بوده است حمایت بی دریغ مردم و تلاش بی وقفه آنان باعث رشد مضاعف در تمامی زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی شده است.

وی درباره تعدد لیست‌های اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مطالبات مردم و بالا رفتن سطح علمی و سیاسی مردم اتفاقا تعدد لیست‌ها پاسخگوی سلائق مختلف خواهد بود.

وی درباره حضور و اهمیت مشارکت حدود ۳ و نیم میلیون نفر رای اولی در انتخابات پیش رو گفت: حضور پرشور رای اولی‌ها بسیار با ارزش و ان‌شاءالله آینده‌سازان کشور خواهند بود و این حرکت زیبا مسئولیت حاکمان نظام اسلامی را دوچندان می‌نماید، زیرا با توجه به داشتن روحیات حساس و شور جوانی مطلبه گر خواند بود