ممنوعیت تجمع و تبلیغ در محل شعب اخذ رأی

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به عنوان مظهر نقش آفرینی آنها در آینده کشور و تحقق مردم سالاری دینی و جمهوریت نظام، خاری در چشم دشمنان نظام است.

او با اشاره به فراهم شدن مقدمات تأمین امنیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند ماه افزود: مجموعه انتظامی با بهره گیری از تجربیات گذشته هیچگونه نگرانی در خصوص تأمین امنیت قبل، حین و بعد از انتخابات ندارد.

فرمانده انتظامی گیلان تعداد کل شعب اخذ رأی انتخابات امسال در این استان را ۲ هزار و ۶۹۰ شعبه اعلام و تصریح کرد: از این تعداد، ۲ هزار و ۳۱۷ شعبه ثابت و ۳۷۳ شعبه سیار است.

سردار ملکی همچنین با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۰۱ نیروی پلیس مسئولیت تأمین و حفظ نظم و امنیت انتخابات را برعهده دارند، گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ نیروی سپاه و بسیج نیز در تأمین نظم و امنیت شعب اخذ رأی با پلیس همکاری خواهند داشت.

ممنوعیت تجمع و تبلیغ در محل شعب اخذ رأی

او با اشاره به اینکه تبلیغات کاندیدا‌های مورد نظر ۲۴ ساعت قبل از رأی‌گیری ممنوع است، افزود: به ستاد‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها در سطح استان گیلان توصیه می‌شود از برگزاری برنامه‌هایی که باعث کندی عبور و مرور و ایجاد ترافیک در سطح معابر به ویژه خیابان‌های اصلی می‌شود، خودداری کنند.

فرمانده انتظامی گیلان با تأکید بر اینکه ایجاد هرگونه تجمع، ناهنجاری و راه اندازی کاروان‌های تبلیغات توسط هواداران کاندیدا‌ها و تجمع و تبلیغ در محل شعب اخذ رأی اکیدا ممنوع است، از شهروندان خواست: هرگونه تخلفات انتخاباتی را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

ممنوعیت تجمع و تبلیغ در محل شعب اخذ رأی

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

گیلان در مجلس شورای اسلامی ۱۳ نماینده و در خبرگان رهبری ۴ نماینده دارد.