راهزن مسلح مهمان زندان بابل شد

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک نفر اراذل و اوباش سابقه دار که با استفاده از اسلحه به قدرت نمایی، زورگیری و سلب آسایش عمومی شهروندان پرداخته بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش بندپی شرقی این شهرستان قرار گرفت.

او از شناسایی متهم به شرارات و زورگیر مسلح پس از تلاش بی وقفه توسط ماموران خبر داد و افزود: ماموران پس از انجام هماهنگی‌های قضایی در عملیاتی ضربتی و با انجام تعقیب و گریز در مناطق کوهستانی، خودروی این اوباش سابقه دار را توقیف و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در ادامه با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم در بازرسی از خودروی متهم، گفت: این متهم که دارای پرونده‌های متعدد کیفری از جمله کلاهبرداری، راه زنی، تخریب عمدی، درگیری و نزاع دست جمعی و فردی و... می‌باشد، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی و سپس تحول زندان شد.

سرهنگ داداش تبار در پایان افزود: امنیت شهروندان خط قرمز ماست و به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهیم داد، به همین دلیل شهروندان در صورت نیاز به فوریت‌های پلیس با شماره ۱۱۰ تماس بگیرند.