شاکری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
پروژه دشمنان برای کاهش مشارکت در انتخابات شکست خورد

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات مجلس دوازدهم گفت: پروژه دشمنان برای کاهش مشارکت مردم و شکست انتخابات علی رغم تبلیغات و برنامه‌ریزی‌های شبانه روزی و تجهیز اتاق‌های فکر تضعیف نظام شکست خورد.

او ادامه داد: حضور مردم در انتخابات روز گذشته تحسین برانگیز بود چرا که نشان داد مردم خود را برای رای دادن موظف می‌دانند همچنین رای اولی‌ها نیز مشارکت قابل توجهی داشتند.

شاکری بیان کرد: انتخابات دیروز نشان داد که شکل جدیدی از رشد فکری و مطالبه مردمی شکل گرفته و اقشار جامعه رای را راهی برای تغییر وضعیت و پیگیری حقوق خود تلقی کردند.

دبیر کل جمعیت جانبازان گفت: مردم می‌دانند که باید بین مشارکت و منافع ملی با نارضایتی‌های خود نسبت به مسئولان و وضعیت اقتصادی فاصله گذاری کنند.

او ادامه داد: غربی‌ها و رسانه هایشان تمام قوای خود را به کار گرفتند که وانمود کنند فضای سیاسی جامعه ایران دو قطبی است و کسی در انتخابات مشارکت نمی‌کنند، اما مردم این فضا را بر هم زدند.

دبیر کل جمعیت جانبازان متذکر شد: رسانه‌های معاند ماه‌ها تلاش کردند که فضای دو قطبی را بر کشور حاکم کنند و تا به وسیله تضعیف انتخابات، جمهوری اسلامی را زمین بزنند، اما این کوشش‌های شبانه روزی نتیجه‌ای نداشت.