تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

  روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، ظهر امروز به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان دیدار و گفتگو کرد.

مجتبی میرحسینی با اشاره به رشادتهای رزمندگان دوران دفاع مقدس یادآور شد: شهدا برای استقلال، امنیت، آرامش و حیات مردم جان خود را فدا کردند و امروز در سنگر دیگری نوبت به فرزندان شهدا رسیده است که در مسیولیت بیمارستان همانند پدرانشان تلاش کنندو حیات و آرامش را به بیمارانی هدیه کنند.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: زمانی مدیران جامعه ایثارگری در منظر افکار عمومی موفق عمل خواهند بود که بهترین خدمات را بدون منت و با انگیزه های بالا برای حفظ رضایت مردم بکار گیرند .

 در پایان باحضور مسئولان سپاه پاسداران، بنیاد مهدویت، بسیج جامعه پزشکی و پایگاه بسیج دانشگاه علوم پزشکی از خانم دکترکوشا فرزند شهید رضا کوشا تجلیل شد.

  شهید رضا کوشا ۲ آذر۱۳۳۲، در روستای محمدآباد از توابع شهرستان زابل ديده به جهان گشود و از پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند، يازدهم آبان ۱۳۶۵، در اطراف فرودگاه زاهدان براثر سانحه هوايی سقوط هواپيمای سی ۱۳۰ ارتش به شهادت رسيد.