مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی زنجان ۱۲ درصد افزایش یافت

بابک رضایی به نحوه خدمت رسانی مطلوب به مراجعه کنندگان اشاره کرد و گفت: طی سال های گذشته سطح درمانی درمانگاه شهدای خرمدره از سطح عمومی به تخصص ارتقاء داده شد.

وی اظهار داشت: همچنین پلی کلینیک حکیم هیدجی و درمانگاه روزبه در مرکز استان نوسازی شد و با حضور شرکای سازمان تامین اجتماعی مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مسوول ادامه داد: از آنجایی که نیروی انسانی، نیرو محرکه و قوه اصلی بخش درمان است، در راستای تقویت نیروی انسانی در حوزه درمان نسبت به جذب ۳۶ پزشک به صورت قراردادی اقدام شد.

رضایی افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی در راستای ارتقای خدمات درمانی، برای کنترل چهار بیماری اصلی دوران سالمندی شامل دیابت، فشارخون، بیماری‌های ریوی و سرطان کلینیک های غربالگری در واحدهای تابعه به ویژه برای کانون های بازنشستگی و مستمری بگیری اقدام کرده است.

معاون خدمات در مانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان یادآور شد: در ارزیابی سطح رضایتمندی مراجعین از واحدهای درمانی مدیریت درمان بر اساس اطلاعات ماخوذه از سامانه CRM " سامانه ارتباط مدیریت با مشتری" بیش از ۸۰ درصد مراجعین از مراکز درمانی اعلام رضایت کرده اند.

این مسوول به کشف ۵۲ مورد سرطان (شامل ۲۷ مورد سرطان پستان و ۲۵ مورد سرطان روده بزرگ) در مراحل اولیه اشاره و خاطرنشان کرد: واحدهای درمانی این مدیریت در بحث غربالگری هم فعال هستند.

به گفته وی، غربالگری انواع سرطان اگر در مراحل اولیه انجام و تشخیص داده شود برای درمان بیمار هم از نظر موفقیت درمانی و هم اقتصادی بسیار مؤثر و مفید است.