کارشناس مسائل بین‌الملل:
فشار روانی عملیات «وعده صادق» برای صهیونیست‌ها بسیار سنگین بوده است

ترابی کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با شبکه خبر درباره اقدام بامداد امروز صهیونیست‌ها و فعال شدن سامانه‌های پدافندی در شرق اصفهان اظهار کرد: برای این اتفاق ۴ هدف را می‌توان در نظر گرفت. اولی آن است این موضوع آغاز یک عملیاتی باشد که بتواند رادار‌های کشور را منحل کند و بعد به اقدامات دیگر برسد. موضوع دیگر آن است که احتمالا عملیات روانی باشد. موضوع سوم می‌تواند برای آزمایش سامانه‌های ما هوشیار بودن آن‌ها باشد و موضوع چهارم هم آن است که تمام پاسخی که می‌خواستند به عملیات وعده صادق بدهند همین است.

وی گفت: اگر بخواهیم این اتفاق را رمزگشایی کنم باید بررسی کنیم که شرایط حامیان و رسانه‌های رژیم صهیونیستی چگونه است. آنها بسیاری از نظرات را در کانال‌های فضای مجازی خود نیز بسته‌اند و خودشان در یک بحران هستند.

کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد:‌ این نشان دهنده آن است که فشار روانی به صهیونیست ها در زمان پاسخ ما بسیار سنگین و سخت بوده است و به دنبال آن بودند که ایران نیز این موضوع را تجربه کند.  البته باید عنوان کرد دشمن را نباید دست کم بگیریم، اما آن‌ها می‌خواستند ذهن مردم ما را درگیر کنند و بترسانند، اما به هیچ وجه به قصد خود نرسیده اند و به نوعی چهارشنبه سوری‌های ما خطرناک‌تر است.

ترابی در انتها گفت: اما خط خبری آن ها در این مدت این است که می خواهند این عملیات را در قالب جواب عملیات وعده صادق به مردم غالب کنند.