اجرای قانون جوانی جمعیت بعد از ۱۷ سال در دولت شهید رئیسی

رضوان باقلاچی در آیین آغاز کارگاه‌های مهارت‌های قبل از ازدواج دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دولت سیزدهم به اشکال مختلف حمایت خود را از قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری انجام داد تا خانواده‌ها را ترغیب و تشویق به زاد و ولد کند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری اردبیل افزود: رئیس جمهور فقید کشورمان همواره به موضوع قناعت در زندگی خانوادگی تاکید داشتند تا زمینه حل بسیاری از مشکلات فراهم آمده تا خانواده‌ها بتوانند با آرامش و اطمینان خاطر بیشتر به امر فرزندآوری اهتمامی جدی داشته باشند.
به گفته او، شهید آیت‌الله رئیسی همواره خود با رغبت و علاقه در شورای عالی جوانان حضور داشته و بر توسعه امر ازدواج و ایجاد امکانات بخش مسکن و اشتغال جوانان تاکید کرده و دغدغه‌ها را در این حوزه بیان می‌کردند تا شاهد حل این مشکلات و معضلات باشیم.
باقلاچی ازدواج دانشجویی را از ازدواج‌های موفق و دارای جایگاه ارزشمند توصیف کرد و افزود: دانشجویان در طول تحصیل می‌توانند از مزایای ازدواج دانشجویی بهره برده و با آگاهی بیشتر به امر مقدس ازدواج اقدام کنند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در ادامه گفت: اقدامات ویژه‌ای نیز در حوزه احداث مسکن ملی انجام شده و در کنار آن برای اشتغال جوانان برنامه‌های خوبی تدارک دیده شده که قطعا دولت آینده این برنامه‌ها را ادامه خواهد داد.