پاسخگویی به بیش از ۵۰۰ پیام در سامانه ۱۳۷ شهرداری

نرگس فرهادی گفت: از فروردین ماه تا خرداد ماه امسال، ۵۳۰ پیام و تماس در سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد ثبت شد و در این راستا تلاش شد به تمامی مطالبات مردم پاسخ داده شود.

وی افزود: بیشترین پیام‌ها در حوزه ساخت و ساز غیرمجاز، آسفالت و سمپاشی درختان بوده است.

مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد افزود: پس از برقراری تماس درخواست شهروندان از طریق سامانه ثبت و کد پیگیری برای آن‌ها ارسال و موارد به سرعت به حوزه مربوطه ارجاع و در کمترین زمان ممکن، پاسخ داده شد.


بیشتر بخوانید


فرهادی گفت: پویایی، کارآمدی و سرعت عمل در پاسخگویی و انجام درخواست‌ها از ویژگی‌های این سامانه است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند مطالبات خود از مدیریت شهری شهرکرد را با سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد در میان بگذارند تا در اسرع وقت به آن ها رسیدگی شود.