ارائه خدمات پست در پیام‌رسان بله گسترش می‌یابد

ارائه خدمات پست در پیام‌رسان بله گسترش می‌یابد

محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: پست به دنبال تسهیل و تسریع دسترسی شهروندان به خدمات و سرویس‌ها است.

معاون وزیر ارتباطات افزود: ایجاد باجه مجازی، سیستم نوبت دهی آنلاین و صدور گواهی کدپستی از جمله خدماتی است که می‌تواند در راستای تحول دیجیتال و هوشمند سازی پست، در بستر پیام رسان بله تعریف و ارائه شود.

او با اشاره به ظرفیت مناسب پیام رسان‌های داخلی در تحقق هوشمندسازی شرکت ملی پست، گفت: با توجه به افزایش روزشمار کاربران این پیام رسان‌ها، آماده انعقاد تفاهم نامه و توسعه همکاری با آن ها هسستیم.

کاظم کیال، مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات راهبر پیام رسان بله نیز در این نشست، ضمن تشریح قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این پیام رسان داخلی در توسعه خدمات عمومی به شهروندان، گفت: تجربه موفق امکان رهگیری مرسولات در این پیام رسان نشان داد زمینه توسعه همکاری و ارائه خدمات بیشتر پست در بله، وجود دارد.