رانندگان تاکسی زیر ذره بین مسافران می روند

باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهره شعبانی قاسم طالبی،مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی  قم  گفت: روزانه تعداد زیادی  از شهروندان از تاکسی‌های شهری استفاده می‌کنند و با توجه به این که  تاکسی دارای اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در سیستم حمل و نقل شهری است، سامانه ارزیابی رانندگان در سازمان تاکسیرانی راه‌اندازی می‌شود تا مسافر بتواند  رانندگان تاکسی را ارزیابی کنند و به آن ها نمره بدهند.  

او در ادامه با اشاره به اینکه  ارزیابی در عملکرد و اخلاق رانندگان تاثیرگذار است.،افزود:با توجه به اینکه رفتار رانندگان تاکسی درون شهری که بخش قابل توجهی از کاربران معابر شهری را تشکیل می‌دهند، حائز اهمیت است،کلاس‌هایی برای رانندگان تاکسی برگزار خواهد شد و  از شهروندان درخواست می‌شود تا نظراتشان را به سازمان تاکسیرانی اعلام کنند.

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم  در ادامه از راه اندازی رادیو مسافر خبر داد و گفت:مقرر شده تا  در روزهایی خاص این رادیو برای رانندگان برنامه داشته باشد تا بتوان احکام و اخبار اختصاصی را دریافت کنند.

شایان ذکر است در حال حاضر پنج هزار و ۷۱۳ تاکسی با سه عنوان تاکسی گردشی، تاکسی خطوط و تاکسی بی‌سیم در شهر قم فعال هستند.