پدیده پاییزی رسانه ملی؛ «خط قرمز» در صدر بازدید‌ها و تعامل‌ها در شبکه‌های اجتماعی

باشگاه خبرنگاران جوان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما؛ برنامه «خط قرمز» شبکه سه سیما در صدر بازدید‌های پاییزی در فضای مجازی بود.

اینستاگرام با بیش از ۱۲۰ میلیون بازدید و ۴.۵ میلیون تعامل پرمخاطب‌ترین بستر بود.

تلگرام با انتشار ۱۴ هزار محتوا، میدان اصلی بازتعریف روایت‌ها و گفت‌و‌گو‌های کاربران شد.

«خط قرمز» با روایت‌های احساسی و جنجالی، توانست اعتماد، انتظار، عصبانیت و غم کاربران را همزمان شکل دهد و به یکی از پرگفت وگوترین پدیده‌های رسانه‌ای پاییز امسال تبدیل شود.