ساری؛

دعوت از 5 بازیكن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال دختران

نایب رئیس امور بانوان هیئت فوتبال مازندران از حضور 5 بازیكن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال زیر 19 سال دختران كشورمان خبر داد.

دعوت از پنج بازيكن مازندراني به اردوي تيم ملي فوتبال دخترانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری بوداغی با بیان اینكه در این اردو از سوی كادرفنی فدراسیون 25 بازیكن فوتبالیست دختر دعوت شدند، گفت: از این تعداد 5 بازیكن از مازندران هستند.

وی از برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال زیر 19 سال دختران از هشتم تا پانزدهم تیربه مدت یك هفته در كمپ تیم های ملی در تهران خبر داد و تصریح كرد: فاطمه گراییلی، گلاره جلیلیان، فاطمه رعیت، زهرا خدابخشی و ملیكا متولی به عنوان پنج بازیكن مازندرانی در این اردو هستند.

نایب رئیس امور بانوان هیئت فوتبال مازندران با بیان اینكه این اردو به منظور آمادگی بیشتر بازیكنان برای حضور در مسابقات قهرمانی دختران آسیا برگزار می شود،افزود: تیم ملی فوتبال زیر 19 سال دختران در مسابقات قهرمانی آسیا با تیم های تایلند، كره جنوبی و كره شمالی همگروه است.

بگفته بوداغی مسابقات فوتبال قهرمانی دختران زیر 19 سال آسیا از 27 مرداد امسال با حضوركشورهای آسیایی در چین برگزار می شود.
 
انتهای پیام/ح
برچسب ها: دعوت ، بازیکن ، دختر ، فوتبال ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.