برنامه تمرین آبی پوشان/ هافبک استقلالMRI می گیرد

آبی پوشان پایتخت پس از تساوی مقابل تیم استقلال اهواز در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر امروز عصر یک جلسه تمرین را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

برنامه تمرین آبی پوشان/ هافبک استقلالMRI می گیردبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان آبی پوشان پایتخت پس از تساوی مقابل تیم استقلال اهواز در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر در نظر دارند امروز عصر یک جلسه تمرین را در دستور کار خود قرار دهند، استقلالی‌ها امروز ساعت 15در زمین شماره 2 مجموعه آزادی تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.
 
هافبک استقلال MRI می گیرد
 
علیرضا رمضانی بازیکن تیم فوتبال استقلال که در بازی روز گذشته در مقابل استقلال اهواز از ناحیه پا احساس درد کرد قرار است امروز از پای خود MRI بگیرد تا میزان مصدومیتش مشخص شود.
 
قرار است نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال از این بازیکن MRIبگیرد، مصدومیت رمضانی از ناحیه همسترنیگ و عضله پشت ران خواهد بود بنابراین بعد از  MRI وضعیت و میزان مصدومیت هافبک آبی پوشان مشخص می شود، اما با توجه به این مصدومیت به نظر می رسد رمضانی در بازی مقابل نفت نتواند استقلال را همراهی کند.
 
گفتنی است، که خسرو حیدری دیگر مصدوم آبی پوشان نیز قرار است امروز بعد از انجام فیزیوتراپی، MRI دهد تا وضعیت مصدومیتش مشخص و دوباره نحوه درمانش تصمیمات لازم اتخاذ شود.
 
دیدار استقلال و نفت تهران روز یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار