ارومیه؛

پایان رقابتهای بین المللی جام تموز آشوریان در ارومیه

شانزدهمین رقابت بین المللی جشنواره فرهنگی ورزشی آشوریان جهان با عنوان جام تموز در ارومیه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در پایان یک هفته رقابت، در رشته فوتبال تیم آشور الف ارومیه ، عنکاوای عراق و آشور ب ارومیه، در بسکتبال تیم جوانان آشور ارومیه، ستاره آشور تهران و پیشکسوتان آشور ارومیه و در رشته والیبال تیم اهواز، آشور ب ارومیه و آشور الف ارومیه به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در رشته تنیس خاکی بزرگسالان ورزشکاران ایرانی سرگیز بابایی، دیلمون عیسوی اول و دوم و ملوین نجاریان و لوین مجنون بصورت مشترک سوم شدند و در تنیس خاکی نوجوانان نیز شارئیل انوبه، اودیشو آغاسی به ترتیب اول و دوم و استپان عزیزیان و گورگیز عزیزیان همگی از ایران به طور مشترک هر دو به مقاوم سوم رسیدند.

در رشته تنیس روی میز تک نفره رامیو عیشوئی، هرمز یونان و مایکل بنیامین و در تنیس دو نفره نیز رومیو عیشوئی و ادنای الخاص- سرگون رشیدی و ادمون اندریوس - و سایمون ملهم و ادمون بت میرزا همگی از ایران مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در رقابتهای شطرنج بزرگسالان و نوجوانان نیز آشوریان ایرانی به مقام های برتر دست یافتند، در شطرنج بزرگسالان لورنس داریوش، آرتین خدایانس و ادمون گیواگیو و در شطرنج نوجوانان رامان گیواگیو، دانیال یوسف و ایملدا بت گیورگیز به ترتیب اول تا سوم

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.