واگذاری دو هزار قطعه زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلمان

مجری شهر جدید گلمان گفت: برای اجرای نهضت ملی مسکن در این شهر جدید دو هزار قطعه زمین به تعاونی های مسکن واگذار شد.

مجری شهر جدید گلمان در حاشیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر جدید گلمان که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی و همچنین فرماندار ارومیه برگزار شد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۹ هزار قطعه زمین در شهر جدید گلمان به تعاونی یازده گانه مسکن واگذار می‌شود که در مرحله اول دو هزار قطعه به زودی در اختیار این تعاونی قرار می‌گیرد.


محمدعلی پورعلی ادامه داد: این تعداد زمین برای ساخت ۶ هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده است و برای ساخت هر واحد ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلند مدت در نظر گرفته شده است و دستگاه‌های خدمات رسان موظف هستند  امکانات لازم را در اختیار مالکان قرار دهند.


وی تصریح کرد: در حال حاضر سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکن ملی در شهر جدید گلمان در حال ساخت است.


مجری شهر جدید گلمان از اجرای دبیرستان دخترانه   ۱۲ کلاسه در این شهر جدید خبر داد و افزود: در حال حاضر این فضای آموزشی با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و تا آغاز سال تحصیلی آینده تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

پورعلی خاطر نشان کرد: در حال حاضر این شهر جدید بالغ بر ۱۲ هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت در خود اسکان داده است و در افق طرح و در پهنه حدود ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار قابلیت اسکان حدود ۱۸۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.