بوستان بانوان شهرکرد میزبان اردو‌های دانش آموزی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از آغاز اردو‌های دانش آموزی در بوستان بانوان شهرکرد در فصل بهار خبر داد.

مسعود حبیبی گفت: بوستان بانوان شهرکرد در زمان فعالیت مدارس، روزانه میزبان تعداد زیادی از دانش آموزان در دو نوبت صبح و عصر خواهد بود.

وی افزود: این مجموعه تعاملات ویژه‌ای با مدارس به منظور تامین اوقات فراغت دانش آموزان به منظور بهره مندی آن‌ها از امکانات تفریحی، فرهنگی و ورزشی بوستان انجام داده است.


بیشتر بخوانید


حبیبی اضافه کرد: پارک بانوان با ایجاد فضایی شاد و مفرح و با برنامه‌هایی نظیر برگزاری مسابقات ورزشی، طناب کشی، دارت، تنیس، پینگ پنگ، والیبال، فوتبال، پیاده روی، آیروبیک و... به همراه موزیک شاد در محیطی دلنشین و کاملا سرپوشیده محل مناسبی برای برگزاری اردو‌های دانش آموزی است که همه روزه پذیرای تعداد زیادی از دانش آموزان از نقاط مختلف استان می‌باشد.

وی ادامه داد: مدیران مدارس و سایر واحد‌های آموزشی برای انجام رزرو می‌توانند تا ساعت ۱۴ روز‌های کاری به سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد واقع در پارک ملت مراجعه نموده و یا با شماره تلفن‌های ۰۳۸۳۲۲۶۲۴۸۳ و ۰۳۸۳۲۲۵۴۰۸۱ تماس حاصل نمایند و همانگی‌های لازم را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار