ادامه شناسایی، دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز در استان کرمانشاه

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه گفت : شناسایی، دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز در استان کرمانشاه به قوت ادامه دارد.

حمزه سلیمانی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه با اشاره به اجرای سومین مرحله از طرح شناسایی، دستگیری و طرد اتباغ غیرمجاز در سطح استان گفت : برابر با دستورالعمل ابلاغی از وزارت کشور، حضور، اقامت و اشتغال اتباع غیرمجاز در استان کرمانشاه ممنوع است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این دستورالعمل از روز گذشته تا به امروز، تعداد قابل توجهی از اتباع غیرمجاز که توسط کارفرمایان و کشاورزان در سطح استان به کار گرفته شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه عمده حضور اتباع غیرمجاز را در زمین‌های کشاورزی منطقه سراب نیلوفر، کوزران و ماهیدشت عنوان کرد و افزود: اتباع غیرمجاز شناسایی و دستگیر و کارفرمایان متخلف هم به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

وی از کشاورزان منطقه سراب نیلوفر، سرفیروزآباد، ماهیدشت و کوزارن خواست، از به‌کارگیری کارگر اتباع غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی خود خودداری کرده، چرا که در صورت بکارگیری؛ برابر با قانون با آنها برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.

سلیمانی با بیان اینکه طرد اتباع خارجی غیرمجاز از استان کرمانشاه همچنان تداوم دارد، گفت: این طرح با محوریت پلیس اطلاعات و امنیت انتظامی استان و امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه با همکاری شهرداری کرمانشاه (اجراییات)، سازمان جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، صمت (صنعت، معدن و تجارت استان) و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حال اجرا است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: طرح شناسایی، دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز در دیگر شهرستان‌های استان نیز با محوریت فرمانداری‌ها و دستگاه انتظامی در حال اجرا است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.