پذیرش دومین طرح پروژه کرمانشاه در سازمان بورس اوراق بهادار تهران

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه از پذیرش دومین طرح پروژه استان به ارزش ۷ هزار میلیارد ریال در سازمان بورس اوراق بهادار تهران خبر داد.

عبدالوحید محمدی معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، گفت : دیروز ۱۹ اردیبهشت‌ماه دومین طرح پروژه استان کرمانشاه به عنوان دومین طرح پروژه کشور در سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد.

وی ادامه داد: این طرح پروژه پس از طرح پروژه بیواتانول استان کرمانشاه که به‌عنوان اولین طرح پروژه کشور در بازار سرمایه‌گذاران حرفه‌ای عرضه و تأمین مالی شد به‌عنوان دومین طرح پروژه کشور در این بازار پذیرفته شده است و بزودی عرضه می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: ان‌شاءالله در تابستان سال‌جاری پس از سپری کردن مراحل قانونی و اصلاحات مدنظر هیأت پذیرش شاهد پذیره‌نویسی دومین طرح پروژه کشور خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای مبلغ پذیره‌نویسی این طرح پروژه بالغ بر ۷ هزار میلیارد ریال است که این مبلغ به عنوان راه‌اندازی و شروع به کار این پروژه به آن اختصاص خواهد یافت.

وی در رابطه با تحقق شعار سال، گفت: پذیرش سهام شرکت‌ها در بورس و تأمین مالی از این طریق مصداق بارز مشارکت مردم است که این مشارکت باعث جهش تولید و رونق اقتصادی برای کشور است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار