عدم حضور در انتخابات، حق اعتراض را از ما سلب می‌کند

هنرمند و بازیگر تبریزی با بیان این‌که عدم حضور در انتخابات، حق اعتراض را از ما سلب می‌کند گفت: امروز وظیفه داریم تا سرنوشت خود را تعیین کنیم و اگر ما به میدان نیاییم، کسانی که نباید و نمی‌خواهیم، انتخاب می‌شوند و آن موقع دیگر حق اعتراض نخواهیم داشت.

بانک نهرین روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق اخذ رای ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه تبریزگفت: امروز وظیفه ما رای دادن است و اگر نتوانیم سرنوشت خودمان را تعیین کنیم، چه کسی باید اینکار را انجام دهد؟

وی افزود: به عنوان شهروند ایرانی و به خصوص خطه آذربایجان شرقی، باید کسانی را به مجلس بفرستیم که به درد شهرمان بخورند، به خصوص رای دادن در دور دوم انتخابات واجب‌تر است، زیرا نمایندگان مردم باید به دست خود مردم انتخاب شوند.

وی ادامه داد: برخی‌ها از نقطه دیگر کشور برای شهر ما تصمیم گیری می‌کنند و ائتلاف تشکیل می‌دهند، در حالی که شهر تبریز ما، اجازه تشکیل ائتلاف از سوی افراد دیگر و تعیین تکلیف برای تبریز را نمی‌دهند.

نهرین گفت: یک هنرمند، چند پله بالاتر رفته و حرفی برای گفتن به مردم دارد، انتخابات در مرحله و برهه کنونی از زمان برای کشور ما مهم بوده و امروز نقش اصحاب رسانه و هنر در تعیین تکلیف کشور و انتخابات بیشتر از قبل مشهود است.

وی تاکید کرد: خوشحال هستیم که به عنوان هنرمند در تعیین سرنوشت کشور و انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش ایفا می‌کنیم.

برچسب ها: انتخابات ، رای ، هنرمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار