نبی الله محمدی و احمد بیگدلی از حوزه انتخابیه زنجان و خدابنده به بهارستان راه یافتند

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: با پایان یافتن فرآیند تجمیع آرای شعبات اخذ رأی ثابت و سیار در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم و خدابنده آقایان نبی الله محمدی و احمد بیگدلی به عنوان نمایندگان مردم این ۲ حوزه به بهارستان راه یافتند.

ابوالفضل رفیعی در جمع خبرنگاران با تشریح جزییات انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه زنجان، گفت: دور دوم انتخابات را در حالی پشت سرگذاشتیم که فضای رقابتی حاکم بود و بدون هیچ گونه مشکلی این دوره نیز با تامین امنیت کامل و در سلامت برگزار شد .

رفیعی افزود: در پایان فرایند انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم از ۶۵ هزار و ۹۴۱ رای صحیح، نبی الله محمدی با ۳۵ هزار و ۵۱۷ رای به عنوان منتخب دوم مردم زنجان و طارم به مجلس راه یافت و محمد اسماعیلی با ۳۰ هزار و ۴۲۴ رای رتبه دوم را کسب کرد.

وی میزان مشارکت مردم این ۲ حوزه انتخابیه در استان زنجان را ۲۳.۷۵ درصد بیان کرد و یادآور شد:‌ در حوزه انتخابیه خدابنده نیز از ۶۹ هزار و ۳۴۰ رای صحیح، احمد بیگدلی با ۳۷ هزار و ۵۲۶ رای منتخب حوزه انتخابیه خدابنده به مجلس راه یافت و سعید رفیعی با ۳۱ هزار و ۸۱۴ رای در رتبه دوم قرار گرفت.

رفیعی افزود: در مجموع در ۲ حوزه انتخابیه استان، ۱۴۰ هزار و ۷۷۴ تعرفه مصرف شد که نشان دهنده تعداد مشارکت بالا در این دوره بود و با توجه به تعداد واجدین شرایط ۲ حوزه انتخابیه که ۵۹۲ هزار و ۶۵۵ نفر بود مشارکت ۲۳.۷۵ درصد را داشتیم.

وی همچنین گفت: در حوزه زنجان و طارم میزان تعرفه مصرفی ۷۰ هزار و ۲۱۳ برگه رای بود که میزان مشارکت ۱۵.۴۳ درصد و در خدابنده نیز با مصرف تعرفه ۶۸ هزار و ۵۶۱ برگه بود و میزان مشارکت ۵۱.۲۱ درصد به ثبت رسید.

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح روز جمعه در ۲ حوزه انتخابیه زنجان – طارم و خدابنده همزمان با ۲۲ حوزه انتخابیه‌ کشور برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.