استاندار زنجان:

سازمان تبلیغات اسلامی استان از روزمرگی‌ها به دور باشد

استاندار زنجان گفت:سازمان تبلیغات اسلامی استان از روزمرگی‌ها به دور باشد و به شکلی متفاوت برای تاثیرگذاری در حوزه فرهنگی وارد عمل شود.

 محسن افشارچی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه سیاستگذاری، برنامه ریزی، هدایت، سازمان دهی، پشتیبانی، نظارت و تبلیغ از وظایف مهم‌ این سازمان است، افزود: این سازمان نباید در دستگاه های دیگر هضم شود بلکه باید به شکلی متفاوت و اثرگذار در حوزه فرهنگ و تبلیغات اسلامی اقدام کند.

وی با بیان اینکه حدود ۱۸ دستگاه اجرایی در حوزه فرهنگی فعالیت می کند و سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهمترین آنها محسوب می شود، اظهار داشت: انتظار بر این است حرکت های تبلیغات اسلامی در راس دستگاه های تبلیغی و فرهنگی باشد.

این مسوول با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی وظایف متعدد و تعیین کننده ای برعهده دارد، گفت: متاسفانه اقدامات صورت گرفته در زمینه تبلیغات دینی آنگونه که باید و شاید عمیق نیست و بیش از آنکه برای مخاطب اقناع کننده باشد به صرف مراسم‌ و جامعه هدف خاصی بسنده می شود.

وی با بیان اینکه بهره گیری از نیروهای مومن برای آموزش به تشکل ها در این حوزه مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: تلاش بر احیا و اشاعه فرهنگ معارف اسلامی، تاریخ تشیع، شناسایی تبلیغات طرف مقابل، انجام مطالعات راهبردی و همکاری‌ با وزارتخانه و سازمان ها نیز مورد توجه باشد.

این مسوول با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی باید کارهای فرهنگی دستگاه های دیگر را نیز در اختیار بگیرد، گفت: این سازمان باید از تمام پتانسیل‌های رسانه‌ای خود در این زمینه استفاده کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه مدیر جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان از روزمرگی‌ها به دور باشد و یک نگاه فرا دستگاهی بر مجموعه حاکم کند، ادامه داد: این دستگاه فرهنگی باید در اشاعه فرهنگ اسلامی پای کار باشد و در این زمینه اهتمام بورزد.

وی با بیان اینکه مدیر قبلی این دستگاه نیز کارهای خوبی را در استان به سرانجام رساند، خاطر نشان کرد: مدیر جدید نیز باید بر یک محور حرکت کند و از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خود برای تحقق اهداف ترسیم شده استفاده کند و از همه مهمتر از ظرفیت‌های نخبگان نیز بهره ببرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه امیدواریم طی ماه‌های آینده در حوزه اقتصادی شاهد اتفاقات خوبی باشیم، خاطرنشان کرد: مساله فرهنگ و انقلاب اسلامی موضوع مهمی است که نباید از آن غافل بود چرا که بی‌توجهی به آن نتایج ناخوشایندی را به دنبال خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.