رئیس قوه قضائیه:

موانع قانونی تحقق شعار سال برداشته شود

رئیس قوه قضائیه گفت: موانع موجود برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم از جمله قضایی و قانونی باید مرتفع و بستر مشارکت ملت در تولید فراهم شود.

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای روز شنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دشمن از اقدام نظامی علیه ایران تقریبا مایوس شده و تحریم های به قول خودشان فلج کننده را نیز کنار گذاشته و به ایجاد اختلاف متوسل شده است.

وی اضافه کرد: دشمن ضربه و زمین خورده است و به هر اقدام اطلاعاتی و امنیتی متوسل می شود لذا باید هوشیار بود و در مسایل اقتصادی زمینه مشارکت مردم را فراهم ساخت.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی تاکید کرد: با رفع موانع و پیچیدگی های موجود در مسیر تحقق شعار سال، توطئه اخیر دشمن خنثی می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
قانون برای این هست که شخص بداند عواقب هر کاری چه می باشد اما وقتی قاضی و کارشناس برای قانون اهمیتی قائل نیستند و هر چه بخواهند رأی یا نظر می دهند دیگر قانون ارزشی ندارد ، وقتی کارشناس به سفارش قاضی نطریه خود را اعلام می کند و قاضی وجدان خود را به رابطه دوستی یا اخذ مال می فروشد دیگر چه می توان کرد ، متأسفانه هم قانون نظارت بر رفتار قضات کامل نیست هم دادسرای انتظامی به تخلفات در اسرع وقت و دقت رسیدگی نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
پاکسازی دادگاهها از قاضی ها، کارشناسان، وکیل ها و کارکنان ناشایست و فاسد یکی از مهمترین راههای انجام سعار سال است. یکی از روشهای آن ایجاد شعبه هایی سالم با دسترسی آسان برای شکایت مردم از عملکرد کارکنان دادگاههاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
شرمنده خون شهدا هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
۴ ساله در بورس زیان می کنیم کسی پاسخگو نیست اما اگه خودرو یه روز گرون به دست دلالان برسه همه داد و بیداد می کنند همه در این مملکت کمر همت بسته اند تولید و سهامدار را نابود کنند.