مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان:

۴۰ میلیارد ریال برای تامین داروهای خاص به هلال احمر زنجان تخصیص یافت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به دریافت مجوز تهیه و توزیع داروهای خاص و شیمی درمانی برای داروخانه هلال احمر استان اشاره کرد و گفت: در گام نخست ۴۰ میلیارد ریال برای تامین این نوع داروها تخصیص یافت.

حکمت الله هاشمی در نشست خبری با بیان اینکه نگاه ما اقدام فوری و با کیفیت در مأموریت هاست، گفت: سال گذشته بیش از ۸۰ درصد در هدف‌گذاری های خود در زمینه های مختلف موفق بودیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به دریافت مجوز تهیه و توزیع داروهای خاص و شیمی درمانی برای داروخانه هلال احمر استان اشاره کرد و گفت: در گام نخست ۴۰ میلیارد ریال برای تامین این نوع داروها تخصیص یافت و تا پایان سال این اعتبار تا ۲۰۰ میلیارد ریال نیز افزایش می‌یابد.  

وی ادامه داد: این جمعیت فقط در زمینه امداد و نجات فعالیت نمی کند بلکه جذب داوطلبان، جوانان، بهداشت، درمان و توانبخشی از دیگر زمینه های فعالیت های جمعیت است.

هاشمی گفت: طی سال گذشته ۸۱ نفر از نیروهای داوطلب هلال احمر زنجان برای جبران کمبود نیروی انسانی در بدنه جمعیت جذب و استخدام شدند.

وی با بیان اینکه پیگیری اجرای طرح های معطل مانده جزو اولویت هاست، اظهار کرد: در این راستا طرح ابهر که جزو طرح های بزرگ است و در حوزه درآمدزایی هم مؤثر خواهد بود، در نیمه نخست امسال تکمیل می شود.

هاشمی توسعه پایگاهها و شبکه های امداد و نجات را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: زنجان مرکزیت شمال‌غرب را دارد و استان معین در زمان بروز حوادث است، از این جهت تقویت تجهیزات و زیرساخت های امداد و نجات آن ضروری است و در این راستا نوسازی ناوگان خودرویی را با جدیت دنبال می کنیم.

هاشمی گفت: با توجه به مولدسازی ها و افزایش درآمدهای حاصل شده، طی یک سال گذشته درآمد جمعیت هلال احمر استان زنجان از یک میلیارد ریال به پنج میلیارد ریال افزایش یافت و افزایش این درآمد در افزایش خدمات و جذب نیروهای جدید مؤثر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به سازماندهی نیروهای داوطلب این جمعیت اشاره کرد و گفت: ساختار مورد نیاز در این خصوص ایجاد شده و ساماندهی حدود ۱۶ هزار داوطلب هلال احمر استان در این راستا در دستور کار است.

هاشمی به فعالیت ها در حوزه درمان و توانبخشی اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا نیروسازی برای خدمات درمان و توانبخشی انجام گرفته و خدمات در این بخش در استان دوباره پررنگ شده است.

این مسوول اظهار کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت هلال احمر و برنامه های حمایتی در حوزه دارو و درمان در این مجموعه بتوانیم به بیماران نیازمند خدمات شایسته ای را ارائه دهیم.

وی به تأسیس خانه های هلال در سطح استان اشاره کرد گفت: این طرح ارزشمندی است و ما توسعه کمی و کیفی این خانه ها را در استان دنبال می کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.