افتتاح بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور در مشهد

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی از افتتاح بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری(IVF)  شرق کشور با عنوان «بشری» در این بیمارستان در راستای حمایت از اجرای سیاست‌های فرزندآوری و کمک به زوجین نابارور خبر داد.

محسن محور با بیان اینکه این پروژه در راستای اجرای تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی در حوزه جوانی جمعیت، به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: مرکز تخصصی درمان ناباروری بیمارستان رضوی همزمان با ایام دهه کرامت و روز ملی جمعیت افتتاح خواهد شد.

وی با تاکید بر حمایت از درمان زوج‌های نابارور ادامه داد: با توجه به دغدغه‌های تولیت آستان قدس رضوی در چند سال اخیر درخصوص مقوله فرزندآوری و جوانی جمعیت در کشور و همچنین ارتقای خدمات این بیمارستان در حوزه درمان بیماران نابارور و افزایش ظرفیت پذیرش بیماران در این بخش، عملیات ساخت پروژه مرکز تخصصی درمان ناباروری بیمارستان رضوی از شهریورماه 1401 کلید خورد. 

محور یادآور شد: این پروژه در فضایی با زیربنای 2 هزار و 900 مترمربع، به بیماران داخلی و خارجی خدمات‌رسانی خواهد کرد.

مدیرعامل بیمارستان رضوی  خاطرنشان کرد: مرکز درمان ناباروری بیمارستان رضوی دارای بخش‌های مختلفی اعم از اتاق پزشکان، اتاق‌های عمل، جنین‌شناسی، داروخانه، آزمایشگاه تخصصی و... است.

آیین افتتاحیه مرکز تخصصی درمان ناباروری «بشری» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران و مسئولان کشور و آستان قدس، همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت رضا(ع) و در آستانه روز ملی جمعیت در بیمارستان رضوی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار