رقابت ۱۹۶ نفر از دانش آموزان زنجانی در المپیاد دادرس آغاز شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت: رقابت ۱۹۶ نفر از دانش آموزان این استان در دوازدهمین مرحله استانی المپیاد آماده طرح ملی دادرس آغاز شد.

حکمت‌اله هاشمی با اشاره به آغاز رقابت ۱۹۶ نفر از دانش آموزان زنجانی در المپیاد دادرس گفت: هدف از برگزاری این المپیاد، افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس کشور با تکیه بر تربیت تیم‌های دانش‌آموزی برای مقابله با حوادث و بلایاست.

وی یادآور شد: دوازدهمین دوره مسابقات مرحله استانی المپیاد آماده ویژه پسران و دختران کانون‌های دانش‌آموزی طی ۲ روز همزمان با هفته‌ هلال‌ احمر در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شمالغرب زنجان برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان اظهار داشت: در این مرحله از المپیاد، هفت تیم ۱۴ نفره از هفت شهرستان در هشت سرفصل عمومی و تخصصی از قبیل اسکان ‌اضطراری، پناه‌گیری و خروج ایمن، آتش نشانی، حمل ‌مصدوم، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل ‌بندی، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی و احیای قلبی ریوی، خونریزی و برگزاری آزمون ‌کتبی به رقابت می پردازند.

هاشمی تصریح کرد: مرحله استانی این مسابقه امروز با حضور دانش آموزان پسر از شهرستان‌های استان زنجان در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: فردا نیز دوازدهمین مرحله استانی مسابقات المپیاد آماده ویژه دانش‌آموزان دختر برگزار می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: پس از اعلام نتایج، تیم های برتر به مرحله کشوری مسابقات المپیاد آماده طرح ملی دادرس راه خواهند یافت.

برچسب ها: هلال احمر ، المپیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.