استاندار سابق اردبیل؛

استان اردبیل هنوز هم در شان مردم استان توسعه نیافته است

استاندار سابق اردبیل گفت: استان اردبیل هنوز هم در شان مردم استان توسعه نیافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار سابق اردبیل و استاندار فعلی آذربایجان شرقی در دیدار با کارکنان استانداری اردبیل افزود:کارکنان استانداری اردبیل با مسئولیت‌های متعدد و متنوع در جهت حل مشکلات استانی گام بر می‌دارند.

وی گفت: کمبود منابع مالی دولت باعث شد در چهار سال گذشته چهار مگاپروژه از منابع غیر دولتی برای توسعه استان تعریف کنیم، با افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌ها به افزایش اشتغال در استان کمک خواهد شد.

استاندار سابق اردبیل تصریح کرد: در شروع دولت یازدهم در استان، بسیاری از طرح‌ها و سدها عملاً غیرفعال بودند؛ ولی بعد از فعالسازی تعداد کثیری از جوانان استان در این پروژه‌ها مشغول به فعالیت شدند.

خدابخش بیان کرد: استان اردبیل هنوز هم متناسب با شأن مردم استان توسعه نیافته است و دولت نیز از نظر منابع مالی سال سختی را سپری می‌کند و به همین جهت باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بخش خصوصی استان  استفاده کرد.

وی گفت: بهنام جو، استاندار اردبیل در حوزه های عمرانی و گردشگری فعالیت های گسترده‌ای داشته است و حضورشان به مدت 7 سال در دولت های  قبل در استان می‌تواند در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها موثر باشد.

وی افزود: نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی و نماینده ولی فقیه در استان می‌توانند در پیشبرد برنامه‌های استاندار یاریگر و همراه باشند .

انتهای پیام/ح

دیدار استاندار فعلی آذربایجان شرقی با کارکنان استانداری اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار