واقعا خیلی مزخرفه من یک هفته پیش قبض به روز تلفن دادم امروز برام قبض اومده ۲۴۶هزار تومن رفتم پرینت در اوردم میگن تلفن هوشمند کشوری داشتیم خب میگم مگه به خارجه زنگ زدیم این چه وضعشه میگن برو پرداخت کن بعد خواستی برو اعتراض کن به مخابرات
واقعا دزدی اینجوری خجالت اوره تو این وضعیت مالی مردم خذاشاهده من خودم هشتم گروه نهمه
چرا مخابرات دزدی میکنه هیچ کس هم هیچکاری نمیکنه؟ قبض تلفن خونه مادرم توشهری ۴۵۰۰ تومان بین شهری ۸۰۰ تومن موبایل صفر تومان شبکه دزد هوشمند کشوری ۸۱۰۰۰ تومان!!!!! ما کلا استفاده ای از تلفن ثابت نداریم از ریز هزینه ها هم مشخصه همیشه هم بین ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان میومد با مالیات و آبونمان
الان کی پاسخگوی ماست؟نه بچه ای تو خونه هست که بگیم اون زنگ زده نه ولله نیاز به مشاوره داشتیم. این کامنت ها هم نمیدونم فایده ای داره یا نه. مگه بقیه دزدی هایی که میشه و تو روز روشن همه می دونن طرف دزدی کرده پیگیری ای میشه؟چرا انقد این مملکت همه چیزش مشکل داره؟ چرا هیچکس دلسوز مردم نیست؟
۴۴۰ هزار تومن برام قبض اومده. و اخطار قبض تا ۳ روز آینده. برای من همیشه ۷۰ الی ۸۰ تومن میومده. مراجعه کردم مخابرات میگه ۳۶۰ هزار تومن شبکه هوشمند کشوریه. واقعا که. نباید ما بدونیم که هزینه شبکه هوشمند چقدره؟؟ لعنتی ها کم گرفتاری داریم. لطفا این موضوع رو رسانه ای کنید تا مردم متوجه این دزدی بشوند. مسئولین که خدا رو شکر تا مردم اعتراض نکنن به هیچ مشکلی رسیدگی نمیکنن.
با سلام
وقتی که خودمخابرات یااپراتورایرانسل یاهمراه اول یا......وقتی که با انهاتماس میگیرید آنقدر شل وآرام آرام صحبت میکنندکه گویا دارندبه مادیکته میگویندوآنقدرلفتش میدهند که حداقل یک الا دو دقیقه طول میکشد ودرآخر نیز موفق به انجام کارت نمیشوی ولی مبلغی درصورت حساب شما هک میشود واین خود دزدی در روز روشن است .
حال ما میخواهیم از کی به کی شکایت کنیم
این واقعا مصداق دزدی در روز روشن است.استفاده از شبکه هوشمند به گفته سخنگوی مخابرات ابتدا می بایست اعلام شود وپس از تایید از خدماتش استفاده شود.اگر در یک مملکت اسلامی نتوان به سخنان هیچ یک از معاونین ،وزرا و... اعتماد نمود،ما ملتی که به آنها رای دادیم دیگر چه امیدی میتوانیم به بهبود وضعیت جامعه داشته باشیم.به نظر بنده می بایست با پی گیری رسانه ای وطرح وشکایت موضوع به محاکم قضایی و انتشار این دزدی وکلاهبرداری در صدا وسیما جلوی این تخلف را بگیریم.
با سلام و احترام
متاسفانه سو استفاده از این خطوط بسیار زیاد شده است.
چند روز پیش همسرم با فرض رایگان بودن خدمات بانکی به پشتیبانی سامانه صیاد بانک پاسارگاد زنگ زدند و شاید حدود 4 دقیقه این مکالمه طول کشید.
دو روز بعد خط تلفن ثابت منزل قطع شد با ادعای بدهی
به مخابرات مراجعه کردم متوجه شدم مبلغ 156 هزار تومن به عنوان خدمات هوشمند بر روی قبض کارگذاری شده است
من مجددا همان را شماره را گرفتم . متاسفانه هیچ هشداری هم بابت اینکه هزینه های اضافی به عنوان خدمات هوشمند اخذ خواهد شد، اطلاع رسانی نمی شود و به اعتقاد من به عنوان یک شهروند، این مصداق دقیق کلاهبرداری است و متاسفانه مخابرات هم پاسخگو نمی باشد. از سوی دیگر هیچ ضمانتی هم برای صحت خدمات یا راهنمایی ها وجود ندارد و تنها و تنها از مردم کلاهبرداری می شود و این بسیار جای تاسف دارد که مخابرات به خاطر گرفتن کمیسیون از دارندگان این حق، حقوق مردم را به راحتی زیر پا می گذارد. بسیار تلخ است.
تماس باشبکه هوشمند گرفتم برای مشکلی کوچکی که برای لپ تاپم پیش آمده بود اپراتور انقدر معطل کرد ونتونست عیب یابی کند تاآخرهم خودم عیب راپیداکردم بعداز گذشت چندروز مخابرات فیش صادر کردبرام 200هزارتومن شبکه هوشمند
واقعاعند دزدیه همجوره دارن مردم رو میچاپن خداازشون نگذره تواین شرایط حال روز روزگار این پولهای الکی رو ازمردم میگرن
اصلا انگار تو قراردادشون برای استخدام نوشتن حتما مردم رو پشت خط تلفن زیاد نگه دارن تا پول بیشتری بگیرن خیلی بده این طور پول درآوردن
برای من قبض هفتاد هزار تومن اومده که شصت هزار تومن نوشته شبکه هوشمند کشوریه ، این دیگه چیه ما که هیچوقت خونه نیستیم ، هیچکس هم تو مخابرات پاسخگو نیست .
برای خونه مادر من قبض اومده صدتومن در حالیکه مادر و پدرم هردو موبایل دارن و خطشونو رایگان کردند.مچهمه بچه ها هم ازدواج کردن و تاریخی که اینا میگن هیچکس خونه مادرم نبوده همگی مشغول کار عید خونه خودمون بودیم .مراجعه کردند مخابرات میگن هشتادو پنج هزار هزینه شبکه هوشمنده.میگن مشاوره زنگ زدین.کلاهبرداریه مخابرات.واقعا که این دزدی تو روز روشنه.
دست همه
فردا هم یه مبلغ سنگین میزنن تو قبض هزینه نفس کشیدن تو ایران
واقعا دزدی اینجوری خجالت اوره تو این وضعیت مالی مردم خذاشاهده من خودم هشتم گروه نهمه
الان کی پاسخگوی ماست؟نه بچه ای تو خونه هست که بگیم اون زنگ زده نه ولله نیاز به مشاوره داشتیم. این کامنت ها هم نمیدونم فایده ای داره یا نه. مگه بقیه دزدی هایی که میشه و تو روز روشن همه می دونن طرف دزدی کرده پیگیری ای میشه؟چرا انقد این مملکت همه چیزش مشکل داره؟ چرا هیچکس دلسوز مردم نیست؟
واقعا تو روز روشن دزدی و اگه ما به خارج هم تماس میگرفتم
اینقدر برامون نمیومد
وقتی که خودمخابرات یااپراتورایرانسل یاهمراه اول یا......وقتی که با انهاتماس میگیرید آنقدر شل وآرام آرام صحبت میکنندکه گویا دارندبه مادیکته میگویندوآنقدرلفتش میدهند که حداقل یک الا دو دقیقه طول میکشد ودرآخر نیز موفق به انجام کارت نمیشوی ولی مبلغی درصورت حساب شما هک میشود واین خود دزدی در روز روشن است .
حال ما میخواهیم از کی به کی شکایت کنیم
متاسفانه سو استفاده از این خطوط بسیار زیاد شده است.
چند روز پیش همسرم با فرض رایگان بودن خدمات بانکی به پشتیبانی سامانه صیاد بانک پاسارگاد زنگ زدند و شاید حدود 4 دقیقه این مکالمه طول کشید.
دو روز بعد خط تلفن ثابت منزل قطع شد با ادعای بدهی
به مخابرات مراجعه کردم متوجه شدم مبلغ 156 هزار تومن به عنوان خدمات هوشمند بر روی قبض کارگذاری شده است
من مجددا همان را شماره را گرفتم . متاسفانه هیچ هشداری هم بابت اینکه هزینه های اضافی به عنوان خدمات هوشمند اخذ خواهد شد، اطلاع رسانی نمی شود و به اعتقاد من به عنوان یک شهروند، این مصداق دقیق کلاهبرداری است و متاسفانه مخابرات هم پاسخگو نمی باشد. از سوی دیگر هیچ ضمانتی هم برای صحت خدمات یا راهنمایی ها وجود ندارد و تنها و تنها از مردم کلاهبرداری می شود و این بسیار جای تاسف دارد که مخابرات به خاطر گرفتن کمیسیون از دارندگان این حق، حقوق مردم را به راحتی زیر پا می گذارد. بسیار تلخ است.
واقعاعند دزدیه همجوره دارن مردم رو میچاپن خداازشون نگذره تواین شرایط حال روز روزگار این پولهای الکی رو ازمردم میگرن
اصلا انگار تو قراردادشون برای استخدام نوشتن حتما مردم رو پشت خط تلفن زیاد نگه دارن تا پول بیشتری بگیرن خیلی بده این طور پول درآوردن