سلام.قبض تلفن را پرداخت کرده ام ولی تلفن را قطع کرده مخابرات.رفتم میگن شبکه هوشمند دارین.۱۸۵۰۰۰ تومان. ولی نه توی قبض آمده و نه قبضی میدهند.مخابرات میگه بما ربطی ندارد.پس چرا قطع کرده؟ و میگن برید پرداخت کنید. به کجا شکایت کنم روابط عمومی مخابرات میگه بما مربوط نیست و قبضم نمیتونیم بدهیم
متاسفانه در ابتدا اعلام میکنند هزینه هر دقیقه مکالمه دو هزار تومن به علاوه هزینه مخابرات میشه ولی شفاف سازی نمیکنند. که همین الان که تماس گرفتی و با وجود این که صحبت نکردی کلی پول برات می یفته. هزینه هر تماس مثلا میشه پنجاه تومن و این هر دقیقه دو هزار تومن فقط بخشی از هزینه مکالمه هست.
. مثل این که برید توی یک رستوران توی منو قیمت غذاها رو پایین زده باشه ولی توی فاکتور قیمت ها بیشتر باشه علاوه بر این که او رستوران ورودی داره. و به مشتری ها اعلام نکنه خانم یا اقایی که می یان توی رستوران اینجا علاوه بر محاسبه ی هزینه غذا هزینه ی ورودی هم داره. یعنی هم باید پول غذا رو بدی هم باید پول ورودی.
برای ما اومده ۵۰۰۰۰ تومن به ازای ۱۷ بار تماس با مشاوره تحصیلی دبیرستان. هر دقیقه تماس با اون شماره ای که میگه ۲۹۰۰ تومنه. یعنی ما ۱۷ بار به مشاوره تحصیلی دبیرستان زنگ زدیم و هر بار، فقط یک دقیقه صحبت کردیم! چه کسی اینکار رو میکنه؟ و اینا درحالیه که ما توی خونه اصلا بچه دبیرستانی نداریم. کوچکترین عضو خانواده دانشجو هستش.
. مثل این که برید توی یک رستوران توی منو قیمت غذاها رو پایین زده باشه ولی توی فاکتور قیمت ها بیشتر باشه علاوه بر این که او رستوران ورودی داره. و به مشتری ها اعلام نکنه خانم یا اقایی که می یان توی رستوران اینجا علاوه بر محاسبه ی هزینه غذا هزینه ی ورودی هم داره. یعنی هم باید پول غذا رو بدی هم باید پول ورودی.
منظور از شبکه هوشمند استانی چیه؟ هر دفعه میاد ما فقط به تلفن ثابت زنگ میزنیم اینترنت نداریم.......