جناب آقای بابایی
با سلام
این کمپین به این دلیل تشکیل شده چون تا کی باید خودرویی با تکنولوژی حداقل 10 سال قبل را با قیمتهای سرسام آور برای مردم ایران به ارمغان آورد. خودروهایی که هنوز ترمز ABSرا به عنوان یک آپشن در خود دارند یا کیسه هوا آنهم فقط برای راننده و یا سرنشین جلو در صورتی که این قبیل به اصطلاح آپشنها در خودروهای روز یکی از ملزومات است.
آیا این درست نیست که خودروسازان ما توانایی خودرو به طورت بهینه را دارا نیستند و ضرر خود را از جیب مردم جبران میکنند با قیمتهایی بعضا چند برابر قیمت تمام شده خودرو؟
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پرایدی که مربوط به 20سال گذشته است سر کنیم
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پژو 405 ..........................................................
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پژو 206 ..........................................................
تا کی ؟
هر دو سال یکبار یا داشبوردش عوض میشه 5میلیون قیمتش میره بالا یا آیینه بغلش یا جلو پنجره اش یا غیره و غیره
آخه این هم شد تولید و تنوع محصول؟؟؟!!!!!!!!
تازه در بهترین حالت کیفیت قبلی خودرو حفظ می شود و در بدترین حالت کیفیت به مراتب پایین می آید برای مثال به اصطلاح داشبورد سوناتایی پژو پارس که از پلاستیک بی کیفیت و خشک ساخته شده در صورتی که داشبورد قبلی از فوم بوده و به مراتب کیفیت بهتری داشته!!!!!!
درودبرشما.(خریدصفرتاکاهش یک چهارمی قیمت کنونی ممنوع)
محمد کارشناس مدیریت بازرگانی
۰۹:۴۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
جناب آقای بابایی
با سلام
این کمپین به این دلیل تشکیل شده چون تا کی باید خودرویی با تکنولوژی حداقل 10 سال قبل را با قیمتهای سرسام آور برای مردم ایران به ارمغان آورد. خودروهایی که هنوز ترمز ABSرا به عنوان یک آپشن در خود دارند یا کیسه هوا آنهم فقط برای راننده و یا سرنشین جلو در صورتی که این قبیل به اصطلاح آپشنها در خودروهای روز یکی از ملزومات است.
آیا این درست نیست که خودروسازان ما توانایی خودرو به طورت بهینه را دارا نیستند و ضرر خود را از جیب مردم جبران میکنند با قیمتهایی بعضا چند برابر قیمت تمام شده خودرو؟
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پرایدی که مربوط به 20سال گذشته است سر کنیم
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پژو 405 ..........................................................
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پژو 206 ..........................................................
تا کی ؟
هر دو سال یکبار یا داشبوردش عوض میشه 5میلیون قیمتش میره بالا یا آیینه بغلش یا جلو پنجره اش یا غیره و غیره
آخه این هم شد تولید و تنوع محصول؟؟؟!!!!!!!!
تازه در بهترین حالت کیفیت قبلی خودرو حفظ می شود و در بدترین حالت کیفیت به مراتب پایین می آید برای مثال به اصطلاح داشبورد سوناتایی پژو پارس که از پلاستیک بی کیفیت و خشک ساخته شده در صورتی که داشبورد قبلی از فوم بوده و به مراتب کیفیت بهتری داشته!!!!!!
جالبه که همچنان حاضر به یه عذرخواهی خشک و خالی هم نیستند. نخیر آقایون محترم ضد ملی مردم نیستند. مردم عین ملت هستند. ضد ملی کسانی هستند که به خاطر اشتباهاتشون حاضر نیستند عذرخواهی کنند. ضد ملی کسانی هستند که خودشون سوار ماشین ملی نمی شن.
تا غرور دارید حتی برفرض فروش میلیاردی بدونید سودی نکردید چون ماها زیاد زیادش 70 یا 80 سال مهمون این دنیاییم. حساب و کتابی هم هست.
تا پراید نشه هفت میلیون هرگز نمی خریم . حق داریم چون قیمت واقعی خودروها یک سوم قیمت فعلی آنها هم نیست . من اگه بمیرم بی ماشینی هرگز بیست میلیون پول بی زبون را برای یه دله نمیدم . هرگزززززززززززززززز
7 میلیون بی زبون؟!!!!!!!!!!!!!!!! تا پراید نشه 3 میلیون نمی خریممممممممممممممممممممممممم
حسین کربلاِئی علی گل
۰۹:۲۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
اول که ما اصلا راضی به این همه مشکل بر سر خودرو ساز ها نیستیم!
بعد نمیدونم چرا خودرو ملی که این همه به ملی بودنش مینازن چه ربطی به ارز داره!
بعد هم چه قیمت منطقی وجود داره با حقوق 712 هزار تومن آدم یک ماشین 40 میلیونی بگیرن؟حدودا 4 سالو نیم طول میکشه یک ماشین خرید اونم اگه هوا خرد و لباس نخرید جایی نرفت!
مگه میشه مگه داریم منطقت منو کشته
من سه ماه ميخوام ماشين بخرم ...نميخرم .تكليف بايد روشن بشود
اندک،اندک جمع گردد
پس به خاطر همین اقلیون هست که هر روز تیتر میزنید
با سلام
این کمپین به این دلیل تشکیل شده چون تا کی باید خودرویی با تکنولوژی حداقل 10 سال قبل را با قیمتهای سرسام آور برای مردم ایران به ارمغان آورد. خودروهایی که هنوز ترمز ABSرا به عنوان یک آپشن در خود دارند یا کیسه هوا آنهم فقط برای راننده و یا سرنشین جلو در صورتی که این قبیل به اصطلاح آپشنها در خودروهای روز یکی از ملزومات است.
آیا این درست نیست که خودروسازان ما توانایی خودرو به طورت بهینه را دارا نیستند و ضرر خود را از جیب مردم جبران میکنند با قیمتهایی بعضا چند برابر قیمت تمام شده خودرو؟
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پرایدی که مربوط به 20سال گذشته است سر کنیم
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پژو 405 ..........................................................
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پژو 206 ..........................................................
تا کی ؟
هر دو سال یکبار یا داشبوردش عوض میشه 5میلیون قیمتش میره بالا یا آیینه بغلش یا جلو پنجره اش یا غیره و غیره
آخه این هم شد تولید و تنوع محصول؟؟؟!!!!!!!!
تازه در بهترین حالت کیفیت قبلی خودرو حفظ می شود و در بدترین حالت کیفیت به مراتب پایین می آید برای مثال به اصطلاح داشبورد سوناتایی پژو پارس که از پلاستیک بی کیفیت و خشک ساخته شده در صورتی که داشبورد قبلی از فوم بوده و به مراتب کیفیت بهتری داشته!!!!!!
با سلام
این کمپین به این دلیل تشکیل شده چون تا کی باید خودرویی با تکنولوژی حداقل 10 سال قبل را با قیمتهای سرسام آور برای مردم ایران به ارمغان آورد. خودروهایی که هنوز ترمز ABSرا به عنوان یک آپشن در خود دارند یا کیسه هوا آنهم فقط برای راننده و یا سرنشین جلو در صورتی که این قبیل به اصطلاح آپشنها در خودروهای روز یکی از ملزومات است.
آیا این درست نیست که خودروسازان ما توانایی خودرو به طورت بهینه را دارا نیستند و ضرر خود را از جیب مردم جبران میکنند با قیمتهایی بعضا چند برابر قیمت تمام شده خودرو؟
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پرایدی که مربوط به 20سال گذشته است سر کنیم
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پژو 405 ..........................................................
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پژو 206 ..........................................................
تا کی ؟
هر دو سال یکبار یا داشبوردش عوض میشه 5میلیون قیمتش میره بالا یا آیینه بغلش یا جلو پنجره اش یا غیره و غیره
آخه این هم شد تولید و تنوع محصول؟؟؟!!!!!!!!
تازه در بهترین حالت کیفیت قبلی خودرو حفظ می شود و در بدترین حالت کیفیت به مراتب پایین می آید برای مثال به اصطلاح داشبورد سوناتایی پژو پارس که از پلاستیک بی کیفیت و خشک ساخته شده در صورتی که داشبورد قبلی از فوم بوده و به مراتب کیفیت بهتری داشته!!!!!!
همه و همه خود مردم هستند اومدن حق پایمال شدشونو بگیرن
احترام و شخصیتشونو که خوورد شده
مال و جانشان که پشیزی ارزش نداشته
تا غرور دارید حتی برفرض فروش میلیاردی بدونید سودی نکردید چون ماها زیاد زیادش 70 یا 80 سال مهمون این دنیاییم. حساب و کتابی هم هست.
ما منتظر می مونیم که اگه هم میخوایم پول بدیم یه ماشین خوب سوار بشیم نه این ...
بعد نمیدونم چرا خودرو ملی که این همه به ملی بودنش مینازن چه ربطی به ارز داره!
بعد هم چه قیمت منطقی وجود داره با حقوق 712 هزار تومن آدم یک ماشین 40 میلیونی بگیرن؟حدودا 4 سالو نیم طول میکشه یک ماشین خرید اونم اگه هوا خرد و لباس نخرید جایی نرفت!
مگه میشه مگه داریم منطقت منو کشته