تو را خدا دست بردارید به جای افزایش قیمت کیفیت خودرو را بالا ببریید با مدل های خارجی رقابت کنید مطمئن باش دیگه مردم اگاه شدند کسی این اشغال ها را نمی خره
دوست عزیز برشکستگی ایران خودرو و سایپا هیچ نتیجه ای جز بیکاری تعداد بیشتری از هموطنانمون نداره .
باید بگیم به امید این که مدیران ایران خودرو وسایپا راه درست تجارت را یاد بگیرن .
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
هیچ ظلمی پا بر جا نمیمونه انشالا
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
الهی امین
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
انشالله
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
البته افرادی که بیکار میشن می تونند در نمایندگی های خدمات پس از فروش تولیدات با کیفیت مشغول به کار شوند چون وقتی محصولی با کیفیت فروش زیاد داشته باشه ، افراد به دنبال ایجاد نمایندگی خدمات پس از فروش اونها می رن
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
به امید آن روز
امین
۰۹:۰۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
در ایران خودرو صفر خریدن مثل خریدت تخم مرغ شانسی،چرا که معلوم نیشت ایراد داره یا نداره.بهچه گرونی می خری بعد هم ایراد داره کلی باید دوندگی کنی آخرش هم خدمات مناسبی دریافت نمی کنی.
از همین رسانه ملی چند سال پیش پخش شد.
شرکت تویوتا بعضی از ماشین هاش ایراد داشت فراخوان تعمیر داد با ماشین جایگزین
از همه جالب تر اینکه زمانی که یکی از مدیران ارشد برا بازدید به یک نمایندگی سر زده بود تا کمر جلوی مشتری خم میشد و عذر خواهی میکرد برای ایراد پیش آمده
حال در ایران.........
آقا تو ایران مری نمایندگی میگی ماشین فلان ایراد رو داره میگه این ایراد رو همه این مدل ماشین ها دارن ، ایراد از خط تولید هاست قطعه ها کلا مشکل داره ما هم قطعه رو عوض کنیم همینه هر وقت قطعه سالم اومد فراخوان میکنیم ، هیچ وقت هم فراخوان نمیکنن ، معمولا مردم مجبورن بیرون ببرن درست کنن
تازه برای هر ایراد چند روز باید ماشین نمایندگی بخوابه و بدون ماشین بمونی ،
من تا زمانی که ماشین ایرانی سوار میشدم چند بار ماشین صفر خریدم یکسال اول کلا باید درگیر رفع اشکال های کار خونه باشی حداقل خداقل ماهی یکبار بری نمایندگی تا خورد خورد ماشین درست بشه البته اگه درست بشه ولی الان یکسال و نیم هست ماشین خارجی خریدم فقط روغن عوض میکنم و بنزین میزنم والسلام
جنازه ماشین های خارجی به این ماشین های صفر تولید داخل میارزه
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
آقا گل گفتی جنازشم می ارزه
بیب
۰۹:۰۱ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
آری نمیخریم تا پراید 5 میلیونی به 22 میلیون فروخته نشه یا 405 6 میلیونی به 30 میلیون و ........................
ما هم میخوایم از همین تولید ملی حمایت کنیم و ماشین داخلی بخریم، چون پولمون بیشتر از این نیست!حتی پولمون به خرید پراید هم نمی رسه چه برسه به ماشین خارجی!
با سلام
از مسولین محترم تقاضا داریم هر چه سریعتر تکلیف وضعیت بازار خودرو را مشخص کنند.عده ای از اقشار متوسط جامعه به دلیل نیاز مالی مجبور به فروش خودروی خود هستند ولی به دلیل اینکه وضعیت بازار خودرو هنوز مشخص نشده باعث به رکود کشیده بازار و از طرفی شاهد گرم شدن بازار دلال جماعت شده ایم که به خرید خودرو از این افراد باقیمتی زیر قیمت بازار ( میلیونی)که به ناچار مجبور به فروش خودروی خود هستند میکنند
آقای بابایی افزایش قیمت مواد اولیه و نرخ ارز پس نتیجه می گیریم که خودروی ملی نداریم یعنی قطعات مواد اولیه خارج کشور وارد می شود و خروج ارز داریم مساوی 15000000000میلیارد دلار خارج و فقط 1000000000 دلار تفاوت خرید خودروی خارجی و وطنی است که نتیجه میگیریم که آقای بابایی خودشون هم از طرفدارها و دوستان این دو خودرو ساز کشور هستند که اینطور سر سختانه از اونا طرفداری می کنند
ما امیدواریم نه سیخ بسوزه و نه کباب.حداقل طوری باشه که کارمندی مثل من حداقل قادر باشه مثل پنج سال پیش راحت یه پراید بخره نه اینکه نتونه قیمت یک پراید مدل پایین تر رو هم جور کنه!!
ما نمی خوایم یک کارمند پراید سوار شه ما می خوایم یک خودرو با کیفیت تر سوار شه با یک قیمت درست .
اگه دست از این حمایت های بی جا وردارند و گمرک رو حذف کرده و اجازه رقابت بدن خودرو های خیلی بهتری سوار میشم.
حمید
۰۸:۵۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
مردم اگر بخرند در حق خودشان ظلم کرده اند. همین خودروها به قیمت 4/1 از افغانستان برگشت خورده است
آقا مواد اولیه که میگید گران شده اینا همش تو این مملکت هست چه ربطی به دلا روتحریم داره.ملت نجیب ایرانا یه عمره که فریب دادین با این ماشینای بونجول واقعا عجب رویی دارید
هیچکس ماشین نمیخره
به امید برشکشتگی سایپا و ایران خودرو
باید بگیم به امید این که مدیران ایران خودرو وسایپا راه درست تجارت را یاد بگیرن .
از همین رسانه ملی چند سال پیش پخش شد.
شرکت تویوتا بعضی از ماشین هاش ایراد داشت فراخوان تعمیر داد با ماشین جایگزین
از همه جالب تر اینکه زمانی که یکی از مدیران ارشد برا بازدید به یک نمایندگی سر زده بود تا کمر جلوی مشتری خم میشد و عذر خواهی میکرد برای ایراد پیش آمده
حال در ایران.........
آقا تو ایران مری نمایندگی میگی ماشین فلان ایراد رو داره میگه این ایراد رو همه این مدل ماشین ها دارن ، ایراد از خط تولید هاست قطعه ها کلا مشکل داره ما هم قطعه رو عوض کنیم همینه هر وقت قطعه سالم اومد فراخوان میکنیم ، هیچ وقت هم فراخوان نمیکنن ، معمولا مردم مجبورن بیرون ببرن درست کنن
تازه برای هر ایراد چند روز باید ماشین نمایندگی بخوابه و بدون ماشین بمونی ،
من تا زمانی که ماشین ایرانی سوار میشدم چند بار ماشین صفر خریدم یکسال اول کلا باید درگیر رفع اشکال های کار خونه باشی حداقل خداقل ماهی یکبار بری نمایندگی تا خورد خورد ماشین درست بشه البته اگه درست بشه ولی الان یکسال و نیم هست ماشین خارجی خریدم فقط روغن عوض میکنم و بنزین میزنم والسلام
جنازه ماشین های خارجی به این ماشین های صفر تولید داخل میارزه
؟
يا ايا جان انسان واستون مهم نيست؟
از مسولین محترم تقاضا داریم هر چه سریعتر تکلیف وضعیت بازار خودرو را مشخص کنند.عده ای از اقشار متوسط جامعه به دلیل نیاز مالی مجبور به فروش خودروی خود هستند ولی به دلیل اینکه وضعیت بازار خودرو هنوز مشخص نشده باعث به رکود کشیده بازار و از طرفی شاهد گرم شدن بازار دلال جماعت شده ایم که به خرید خودرو از این افراد باقیمتی زیر قیمت بازار ( میلیونی)که به ناچار مجبور به فروش خودروی خود هستند میکنند
اگه دست از این حمایت های بی جا وردارند و گمرک رو حذف کرده و اجازه رقابت بدن خودرو های خیلی بهتری سوار میشم.
گزارش شما بسیار یک طرفه بود