استاندارد باید دقت بیشتری بخرج دهد تا ارزش و اعتبار خود رو نزد مردم از دست ندهد،تا در آیند اعلام نتایج این اداره برای همسایگان ایران هم دارای ارزش باشد،اما وقتی 206 و پراید در یک سطح قرار میگیرند فکر کنم مردم یه کم شک کنند.
تو اروپا هم همچین قضیه ای وجود داره . یعنی سازمانی به نام euru n cap هست . که خودرو ها رو ارزیابی میکنه . فکر کنم معیارش با ایران ( این ارزیابی جدیده ) یکی باشه .البته اونا حدود 7 سال پیش این سخت گیری رو گذاشتند . فقط تفاوتش اینه که تو اروپا هر خودرویی که بیشتر از چهار ستاره رو بگیره اجازه تولید داره
باتشکر
همگی شما ها و مردم میدونن که عامل اصلی کیفیت در خودرو سازهای روز جهان رقابت سالم و نفس گیر در این عرصه هست و نه دولت آلمان نه آمریکا و نه ژاپن هیچکدام با ستاره و بخشنامه و تهدید و ... خودروسازان خود را مجبور نکردند جنس با کیفیت تولید کنند پس برید سراغ اصل مطلب (بازار رقابتی)و این جنگولک بازی ها رو بذارید کنار
شما به این گاریا میگین خودرو نه عزیزم ما خیلی بدبختیم که جون زنو بچمونو ب خطر مینوازیم سوار این محصولات بنجول میشیم از ناچاریه بازار آزاد برارین من قسم میخورم که تو هر صد نفر یک نفر ماشین از ایران خودرو و سایپا میخره
تو اروپا سه ستاره گرفته
البته تو اروپا باید چهار ستاره بگیرند تا اجازه تولید بدن
البته تو اروپا ی 15 سالی هست که تولید نمیشه
به خاطر امنیت کمش
باتشکر