خوب اینا رو که ما هم میدونستیم
میخوان چی کارکنن؟
به حرف نیست . به عمله .
آیا سازمانی هست که خودروسازان رو مجبور به افزایش کیفیت کنه؟
یا همچنان با بسته بودن مرزها هرچقدر که دلشون میخواد ماشین هاشون رو (آشغالاشون) رو به مردم میندازن؟
به نظر من تنها راه چاره برای خودروسازی ما اینه که بازار رقابتی به وجود بیاد . با ورود ماشین سازهای دیگر.
دقیقا مثل سیم کارت . یادتونه قبل از این که ایرانسل بیاد ، همراه اول با چه قیمتی سیم کارتاشو میداد؟
با تشکر
واس خودرو های داخلی نمیشد اصا ستاره ندن؟!
خداییش نیم ستاره ک هیچ یه دهم ستاره هم برای این حلب های ک چهارتا چرخ داره با قیمت زیاد داریم میخریم هم زیاده...
بنام حق؛ با این اقدام ، مفهوم تعریف شاخص نیز تغییر کرد!!! هرچقدر پول بدی آش می خوری ، مقایسه کیفیت با پول توی جیب شما !!! نه ارزیابی کیفیت با شاخص های استاندارد!!!! نفهمیدم ارزیابی کیفی بود یا ارزیابی شعور!!!
من هیچ تعلق خاطری نه به خودروهای داخلی دارم نه این چینی ها اما تعجبم اینجاست که ام وی ام مدل ۳۱۵ دو ستاره گرفته و مدلهای دیگه ام وی ام مثل ایکس ۳۳ و ۵۳۰ و ۵۵۰ و ۱۱۰ یک ستاره!! خب مگه ۳۱۵ هم از همین شرکت نیست؟ چجوری یه ستاره بیشتر گرفته؟ همه این اجناس داره تو یه شرکت تولید میشه دیگه..! اصلا معیار تعیین سطح کیفی روی چه اصولی بوده و چقدر می تونه صحت داشته باشه؟!! بدون هیچ توضیح و فرمولی میگن فلان بهمان..
چون
راحت آدم میفرسته پیش ماه
بخدا پراید دارم
میخوان چی کارکنن؟
به حرف نیست . به عمله .
آیا سازمانی هست که خودروسازان رو مجبور به افزایش کیفیت کنه؟
یا همچنان با بسته بودن مرزها هرچقدر که دلشون میخواد ماشین هاشون رو (آشغالاشون) رو به مردم میندازن؟
به نظر من تنها راه چاره برای خودروسازی ما اینه که بازار رقابتی به وجود بیاد . با ورود ماشین سازهای دیگر.
دقیقا مثل سیم کارت . یادتونه قبل از این که ایرانسل بیاد ، همراه اول با چه قیمتی سیم کارتاشو میداد؟
با تشکر
مگه فرقی هم می کنه .
خداییش نیم ستاره ک هیچ یه دهم ستاره هم برای این حلب های ک چهارتا چرخ داره با قیمت زیاد داریم میخریم هم زیاده...