تمام راههای مواصلاتی زمینی و ریلی قطع میشن که برای هرکدوم نیاز به یک پل مقاوم است که بسیار هزینه بر و یک کار نشد و پروژه ی سنگین است . اینا تو آزاد راه شمال موندن و اونوقت محال است چنین کاری .
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
اثن به روسیه آب اقیانوس را به دریا کاسپین ریخت تا مردم ایران از این آب استفده کوند،آقا ی ولادیمیر پوتین خدا عاقبت بخیرت کوند وشما را در بهشت پر نعمت خدا ببینمت،از این که مردانی وغیرت واحساس ،وژدان داری وافکار اقتصادی داری ازت خوشم می آید طرح مرا اجرا کردی
مسخره ترین و چرندترین خبر سال رو منتشر کردید. واقعا خسته نباشید. دوستانی هم که از یه چنین طرحی حمایت می کنند مطمئنا فاقد حداقل دانش مورد نیاز هستند. فقط به ساخت کانال پاناما یه نگاهی بیاندازید. شرایطش خیلی بهتر بود و در عوض صرفه ش هم خیلی بیشتر. طرحی بی نهایت سنگین بود که کشته های زیادی هم داد. افرادی که چنین مزخرفاتی رو مطرح می کنند و خیلی هم حق به جانب میگن "امکان سنجی هم شده" رو نباید جدی گرفت. ایران حتی از عهده لایروبی بندر شهید رجایی یا چابهار بر نمی یاد. اصلا منو بگو دارم برای چه کسایی توضیح می دهم. اصلا شما زورو.
این یه کار احمقانست با این کار ایران به دو نیمه تبدیل میشه ،هر دولتی این کار رو انجام بده یعنی خیانت یعنی فقط با این کار میشه برا جوانا اشتغال زایی کنن ،به جای این کار ترانزیت ریلی که خیلی بهتره خطراتش خیلی کمتره،نکنه مسولان هم میخوان با این کار مثل پادشاهان بی عرضه ضعیف خاک ایرانو به این کشور و اون کشور بدن
هركس پروژه اي با هزار متر مكعب خاكبرداري انجام داده باشد ميداند طرحي به اين مسافت ٢٠٠٠ كيلومتري در فلات مرتفع ايران كه ميانگين هزاروپانصد متر ارتفاع دارد ،كاريست كه بودجه صد سال ايالات متحده هم كفاف انرا نميدهد چه برسد به اقتصاد نفت فروشي ايران،اين طرح با مداد رنگي روي نقشه جغرافي كار ساده ايست
با کدوم پول با کدام مدیریت، تکنولوژی ، تخصص،چهل ساله یه خط لوله گاز به پاکستان بدون اجازه امریکا با اینهمه هزینه به بن بست خورده. اتوبان تهران شمال به بن بست مالی خورده، ساخت نیروگاه اتمی بعد از چهل سال یکی به ساخت رسیده در حالی که تا 90 درصد قبل انقلاب تکمیل بود.
مهمترین نگرانی در مورد این پروژه این هست که ایران به قسمت تقسیم میشه که این خود باعث نگرانی هست و کنترل و تمرکز کردنش دشوار و راه نفوذ دشمن راحت تر میشه
اینها در این حد نیستن که این پروژه رو انجام بدهند سد سیمره از سال 1369 شروع بکار کرد قرار شد 15 سال به بهره برداری برسه که تا اسفند 1394 طول کشید اونهم با کمک مهندسین خارجی ... اینها فقط بلدند شعار بدن ...
اوووهههههههههههههههه کی میره این همه راهو
پلی که برای این کانال درست بشه با یک باد فرو میپاشه
کاش همان اندازه که خیال میکردیم می اندیشیدیم و همان اندازه که حرف میزدیم عمل میکردیم.
اکو سیستم شمال و کل ایران بر هم میخوره و ایران بعد از 100 سال میشه کویر و مورد نفرین نوادگانمون میشیم