سلام ساخت و پاخت مدیر عامل خوروسازی با صنعت و مدن و موسسه استاندارد باعث شده ک هنوزم پراید تولید بشه اونم ۵۰میلیون
تاسف:::::: افغان ها تویوتا سوار میشن ایرانیا پراید.
به نظر بنده تا زمانی تولید خودرو در ایران رقابتی نشه و شرکت های داخلی باهم بر سر تولید بهتر باهم رقابت سالم نداشته باشن همینه
در ضمن تعرفه گمرگ هم پایین تر باشه که مردم انتخاب دیگه ای هم داشته باشن
الان انگار ذر ایران شرکت ها دارن لواشک تولید میکنن
فقط فرقشون اینه انگار یکی با طعم زرد آلو تولید میکنه
یکی با طعم انار
پس اینها هر کدوم بازار خودشونو دارن و نیازی به رقابت باهم ندارن و فقط به فکر کسب درامد هستن
انگار تقسیم کار شده بین اینها
زمانیکه نرخ دلار ملی از ۱۰۰۰ تومن به ۱۵۰۰۰ تومن رسید و تعرفه گمرکی که حداکثر ۵ درصد در بازار جهانیست به ۲۰۰درصد رسید، خودروهای ۱۰هزار دلاری رو در ایران بجای ۱۰۰هزار دلاری بلکم بیشتر به مردم فروختند و عملا پراید فورد رو امروزه به قیمت واقعی ماستنگ فورد و کامارو شورولت و چلنجر داج ۲۰۱۸ بفروش میرسونند،
من 2016 مدل چهاردرب (صندوقدار)اینو 95/8به قیمت 107میلیون به صورت اقساط خریدم ازش خیلی راضی بودم فقط ماشین خیلی بخواب بود یعنی ارتفاع زیر ماشین تا سطح زمین خیلی کم بود چون من ال90 داشتم و ال90 هم خیلی بالاست با موتور1400ش من تا 160 تا رو تو کمربندی بابل آمل ساعت12 شب پرکردم ماشینهم از آمل گرفتم شتابش هم خیلی خوب بود(9تا9/5 ثانیه) رو من امتحان کردم اما بعد یکسال بعلت مشکل مالی مجبور شدم بفروشمش الان هم پشیمون شدم...
خسته نباشی دلاور...افرین قهرمان.
چرامردم بایدسواراین تابوتابشن.
تاسف:::::: افغان ها تویوتا سوار میشن ایرانیا پراید.
در ضمن تعرفه گمرگ هم پایین تر باشه که مردم انتخاب دیگه ای هم داشته باشن
الان انگار ذر ایران شرکت ها دارن لواشک تولید میکنن
فقط فرقشون اینه انگار یکی با طعم زرد آلو تولید میکنه
یکی با طعم انار
پس اینها هر کدوم بازار خودشونو دارن و نیازی به رقابت باهم ندارن و فقط به فکر کسب درامد هستن
انگار تقسیم کار شده بین اینها