باسلام خدمت عزیزان زحمتکش صداوسیما .من ازاین کارشما بسیارخوشحال شدم وبرای شماعزیزان دعای خیرمی کنم.چون نشان دادن این واقعیات وانتقادازمسولین باعث پیشرفت وتلنگری خواهدبودبرای مسولین تاازخواب غفلت بیدارشوند.خداوکیلی این محصول کره ای کجا واین محصول ایرانی کجا .مردم چشم گوش دارن خوب روازبدتشخیص میدن.یعنی اگه این دومحصول روجلوی یه بچه هم بزاری دستشوطرف ماشین کره ای دراز می کنه .پس اگه مسولین انتظارحمایت دارن ازطرف مردم یه تلنگوری به خود بدن وببینن چقدرازرقیبان خارجی عقب هستن .بازم تشکرمی کنم ازشما عزیزان ربازگوکردن این مسایل باعث پیشرفت کشورخواهدشدانشاالله.
هرچند کیفیت مناسبی ندارد اما بااین حال هرسال از لحاظ ایمنی سطح پراید ایرانی پایین تر آمد. مثال . بدنه ی بالایی موتور که در زیر آن واشرسرسیلند قرار میگیرد در مدل های قبلی از فلز بوده اما دو سه سالی است که این بخش پلاستیکی شده است.نمی دانم سایپا چطور وجدانش پذیرفته که چنین کاری کند. سایپا جان طبق پایین ترین استاندارد های جهان تمام بخش های بدنه ی موتور باید فلزی باشد نه پلاستیک فشورده شده. پلاستیک به مرور زمان توسط گرما از تغییرشکل میدهد
هرچند کیفیت مناسبی ندارد اما بااین حال هرسال از لحاظ ایمنی سطح پراید ایرانی پایین تر آمد. مثال . بدنه ی بالایی موتور که در زیر آن واشرسرسیلند قرار میگیرد در مدل های قبلی از فلز بوده اما دو سه سالی است که این بخش پلاستیکی شده است.نمی دانم سایپا چطور وجدانش پذیرفته که چنین کاری کند.
1- مدیران نالایق
2-کارگران بی نوا سخت کوش
3- طراحان کم سواد شرکتهای داخلی
این جدیدا جلوش جا لیوانی داره