من تهران زندگی نمیکنم فرقی هم برام نمیکنه کی شهردار تهران با چه گرایشی ولی جالبه تا چند ماه پیش پشت سره هم داشتین از پیشرفت مترو و امکانات و راحتیش تعریف میکردین چی شد یه دفعه تو چند هفته اینجوری شد انقدر مشکلاتش زد بالا
واقعا باید یک فکری برای خط آزادگان به قایم بکنن قطار بدون اینکه اورهال بشه تست بشه میفرستن تو خط وسط راه خراب میشه این افتضاح پیش میاد ک بک ربع بدون هیچ هواکشی پشت درهای بسته قطار مردم داشتن خفه میشدن اگر این اتفاق داخل تونل های تاریک مترو می افتد و واقعا قطار نمیتونست نیم ساعت حرکت کنه اونوقت همین آقایون پاسخگو بودن بخدا ن نبودن وبعد هم واقعا تعداد قطارها موجود در این خط خیلی خیلی کم هست و باعث خیلی از مسایل میشه
با سلام
ممنون بابت مطلبی که نوشتید و از مشکلات گفتید
اول از همه جا دارد از کارکنان زحمتکش شرکت مترو تشکر کنم. بنده هفته ای 4 تا 5 روز از خط 5 مترو (مسیر رفت و برگشت کرج تا ایران خودرو) استفاده میکنم . چند روز پیش تابلو تبلیغاتی در یکی از واگنها دیدم که هم خوشحال شدم و هم بنظرم (با وضع موجود) مسخره آمد. مضمون متن تابلو این بود : مسافر گرامی که از بسته شدن درب قطار جلوگیری میکنی ، این زمان را ضرب در تعداد مسافران موجود در قطار بکن تا ببینی چه مقدار از وقت مسافران را ضایع کرده ای . خوشحالی من از این بابت بود که چقدر مسئولین مترو برای وقت مردم ارزش قائل هستند ، ولی آیا این وقت فقط برای مسافران داخل قطار با ارزش است ؟ مسافرینی که در ایستگاه منتظر قطار هستند وقتشان ارزش ندارد ؟ مدت زمان انتظار برای ورود قطار به ایستگاه ایران خودرو در عصر حدود 20 دقیقه است ( لازم به ذکر است که 20 دقیقه مدت سیر قطار از ایران خودرو تا کرج می باشد ) این در حالیست که بعد از ورود ، قطار حدود 7-8 دقیقه دیگر توقف دارد برای عبور قطار تندرو . یعنی جمعاً نزدیک به نیم ساعت. همیشه کمبود سرویس دهی به مسافران از کمبود امکانات نیست ، با همین امکانات هم میتوان با مدیریت درست سرویس بهتری ارائه داد. الان بنظرم سرویس دهی ناعادلانه است . یک عده (بگذریم با چه وضعی از نظر شلوغی) یکربع زودتر به مقصد میرسند و یک عده فقط نیم ساعت در یک ایستگاه منتظر قطار هستند . بنظرم راه حل این موضوع با امکانات فعلی (دو خطه بودن خط 5) حذف قطارهای تندرو است تا زمانیکه چهار خطه شود. ببخشید که طولانی شد و سرتون و درد آوردم ولی فکر کنم این موضوع دغدغه خیلی از مسافران مترو باشد
با سلام. اگر مترو همیشه منظم بود من مجبور نبودم از وسیله خطرناکی مثل موتور برای رسیدن به موقع به محل کارم استفاده کنم. هر وقت از مترو استفاده می کنی یا تأخیر داره یا خیلی شلوغه و یا وسط راه معطلت می کنه. خیلی خسته کننده است.
ممنون بابت مطلبی که نوشتید و از مشکلات گفتید
اول از همه جا دارد از کارکنان زحمتکش شرکت مترو تشکر کنم. بنده هفته ای 4 تا 5 روز از خط 5 مترو (مسیر رفت و برگشت کرج تا ایران خودرو) استفاده میکنم . چند روز پیش تابلو تبلیغاتی در یکی از واگنها دیدم که هم خوشحال شدم و هم بنظرم (با وضع موجود) مسخره آمد. مضمون متن تابلو این بود : مسافر گرامی که از بسته شدن درب قطار جلوگیری میکنی ، این زمان را ضرب در تعداد مسافران موجود در قطار بکن تا ببینی چه مقدار از وقت مسافران را ضایع کرده ای . خوشحالی من از این بابت بود که چقدر مسئولین مترو برای وقت مردم ارزش قائل هستند ، ولی آیا این وقت فقط برای مسافران داخل قطار با ارزش است ؟ مسافرینی که در ایستگاه منتظر قطار هستند وقتشان ارزش ندارد ؟ مدت زمان انتظار برای ورود قطار به ایستگاه ایران خودرو در عصر حدود 20 دقیقه است ( لازم به ذکر است که 20 دقیقه مدت سیر قطار از ایران خودرو تا کرج می باشد ) این در حالیست که بعد از ورود ، قطار حدود 7-8 دقیقه دیگر توقف دارد برای عبور قطار تندرو . یعنی جمعاً نزدیک به نیم ساعت. همیشه کمبود سرویس دهی به مسافران از کمبود امکانات نیست ، با همین امکانات هم میتوان با مدیریت درست سرویس بهتری ارائه داد. الان بنظرم سرویس دهی ناعادلانه است . یک عده (بگذریم با چه وضعی از نظر شلوغی) یکربع زودتر به مقصد میرسند و یک عده فقط نیم ساعت در یک ایستگاه منتظر قطار هستند . بنظرم راه حل این موضوع با امکانات فعلی (دو خطه بودن خط 5) حذف قطارهای تندرو است تا زمانیکه چهار خطه شود. ببخشید که طولانی شد و سرتون و درد آوردم ولی فکر کنم این موضوع دغدغه خیلی از مسافران مترو باشد