خودرو سازان لیاقت حمایت ندارن
باید باید باید
ورود ماشینهای زیر 50 میلیون به ایران آزاد بشه
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
قوه قضاییه چرا،یقه خودروسازان بی انصاف،رانت خوار، رو نمیگیره؟؟ که یک شبه قیمت خودروهای بی کیفیتی رو که اگه تعرفه ورود خودروهای خارجی رو بردارن، هیچکس حاضر نیست اونها رو بخره، و الان قیمت ها رو دو برابر و گاها سه برابر کرده رو نمیگیره...
خواهشمندم پیگیری و اطلاع رسانی کنید که :
گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی در خصوص خودروسازی به کجا رسید. آیا کسی هم در زمینه اشتباهات عنوان شده در این گزارش بازخواست شد؟
طبق دستور صریح مقام معظم رهبری در این برهه از زمان که خانواده هایی برای کمترین مایحتاج عمومی خود در سختی بسر می برند و میلیو نها پدر و مادرهایی که هر روزه خجالت زده فرزندانشان بخاطر سفره خالی هستند ) باید مفسدان کوچک و بزرگ را در ملاء عام به اشد مجازات برسانند
روزى روزگاري بود اگر دلالى ميخواست ازدواج كند به او زن نميدادند ميگفتند داماد بايد شغل ثابت و ابرومند داشته باشد و حالا دلال ها در حال پريدن هستند از بازار ارز و سكه به بازار خودرو ار بازار ميوه و تره بار به بازار مواد پتروشيمي و اهن و فولاد و از بازار گوشى و موبايل به بازار پارچه و.........
خدا لعنت کنه باعث بانی شرمندگی پدرها پیش خانواده هاشون، افسوس که از چاله به چاه افتادبیم
کامران وکیل
۰۹:۲۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
مهرماه سال گدشته (1396) پژو 2008 ثبت نام کردیم، زمان تحویل اردیبهشت 1397 بوده است. هنوز تحویل نداده اند/ وقتی ایران خودرو ماهها از برنامه تحویل خودروهای فروخته شده عقب است چطور می تواند خودرویی در بازار تزریق کند؟؟؟؟
شرکت ایران خودرو و سایپا غیر مستقیم و از طریق واسطه هاش قیمتها را بالا میبره.هر دوی این شرکتها افرادی در بازار آزاد دارند که مواقع پیش فروش و حتی خارج از زمان فروش به صورت سوری تحویل این افراد داده تا در بازار سود بیشتری نصیب شرکت بشه
کیابودن گوش فلک و کر کردن که پراید ماشین نیست !!!!!!!
م
۱۳:۳۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
مگه هست؟!!!
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
مگه هست؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
چرا طرفداری خودروسازان رو میکنی؟؟؟؟؟؟؟
هانیه
۰۸:۴۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
لطفا تعرفه واردات خودرو را کاهش دهید . و کارخانجات را وادار به رقابت با خودرو های وارادتی کنید تا روی به پیشرفت و نو اوری کنند . تا قطعه سازان داخلی بتوانند دوباره پروژه های جدید بگیرند که برای انجام پروژه نیرو های سابق را دوباره فراخوانی کنند . ادامه کار به همین شیوه باعث می شود که خودرو سازها فقط همان محصولات بی کیفیت قدیمی را با سود زیاد بفروشند . وقتیکه خودرو وارداتی حداقل از 120 میلیون شروع می شود دیگر رقیبی برای پراید 20 تومنی وجود ندارد و براحتی قیمت را بالا می برند .شما هیچوقت نمی توانید با قانون خودروساز سودجو را وادار به رفتار شرافتمندانه کنید . انها همیشه یک راه گریزی برای دور زدن قوانین پیدا می کنند و تا شما متوجه خلاء های موجود شوید و به اصلاح انها بپردازید یکی دو سال زمان می برد . شما باید سازوکاری را قرار دهید که دولت درامد تعرفه واردات خودرو را به شیوه دیگری در بیاورد و همه را به گردن مردم نیندازید .این سهم میتواند با کاهش سود خودروساز از تولید و رساندن ان به استاندارد جهانی (سود خودروساز ) میسر شود .همچنین این درامد می تواند به شکل مالیات نیز از خودرو ساز اخذ شود . شما با رقابتی کردن بازار سود کلان و نابجای خودروساز را تبدیل به درامد دولتی و خودرو باکیفیت و ارزان و اشتغال در حوزه خودرو می کنید .بشرطیکه .....
عالیه .مسئولین توجه کنید .اب تو اسیاب خودرو ساز نریزید
حسنا
۰۸:۳۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
توضیحات خودروسازان بیشتر توجیحات است، نام دپوی هزاران خودرو فقط در انبارها فقط احتکار است احتکار ،
خودرو سازان اگر قصد ایجاد التهاب در بازار خودرو ندارند می بایست صادقانه باطلاع مشتریان برسانند و کمبود ها را اعلام میکرد، خودرو سازان فعلا نقش ستون پنجم دشمن را در شرایط کنونی دارند
باید باید باید
ورود ماشینهای زیر 50 میلیون به ایران آزاد بشه
گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی در خصوص خودروسازی به کجا رسید. آیا کسی هم در زمینه اشتباهات عنوان شده در این گزارش بازخواست شد؟
انا خلقناکم من نفس واحده ،
و جعلناکم شعوبا و قبائل لتعارفوا ( تا بدانید تنها بی نیاز خدا است ) .
خودرو سازان اگر قصد ایجاد التهاب در بازار خودرو ندارند می بایست صادقانه باطلاع مشتریان برسانند و کمبود ها را اعلام میکرد، خودرو سازان فعلا نقش ستون پنجم دشمن را در شرایط کنونی دارند