هیچ اتفاق مثبتی به نفع مردم در زمینه خودرو نخواهد افتاد .مردم بیخود راهکار ارائه ندهند . به نظر شما (خود افراد و عوامل گران شدن خودرو) نمی دانند که مسیر ارزان شدن خودرو چیست ؟ که دقیقا عکس آن را ادامه دهند...
سلام هرچی بگن کم گفتن خودروسازهاخودشون ومسولین باعث گران کردن خودروها هستن تعرفه هارو ازاد کنن ببین هم خودروخوب تولیدمیشه هم ارزون بازمقصر اصلی خودمانیم که نمایندگانی که به فکرخودشانن رای میدیم
اولا اگر قیمت خودرزو بالا بره اینه با فروش یک سوم از خودرو ها پول بقیه را خواهند برد حتی اگر نصف از کسانی که پیش فروش کردن پس بدن ولی ایا این فروشها ادامه پیدا می کنه یا نه اگر باشه که حقمون هست هر بلای که بخوان سرم بیارد
سلام.باورکنیدصنعت خودروسازی عامل عقب افتادگی کشورشده.مرگ سالانه حدود20هزارنفرنیروی کار/وازبین بردن منابع پزشکی برای درمان مصدومین حوادث رانندگی تنهابخشی ازضررخودروسازان به اقتصادکشورهست.
خودروسازان مقصر اصلی نیستند بلکه مقصر آن مقام مسئولی است که در پشت صحنه قرار دارد
و دستور واردات بی رویه میلیون ها دستگاه خودروی لوکس ساخت چین و آمریکا و کره و ژاپن و فرانسه و ... را بدون پرداخت گمرک از مناطق آزاد کل کشور را میدهد و دروازه های قانونی کشور را برای واردکنندگان گشود و خودروساز داخلی را به خاک سیاه نشاند!
همانطور که کارخانجات مختلف در طی دو سه سال اخیر تعطیل شده اند در این داستان هم به موازات همان تعطیلی ها دستهای پشت پرده ای برای به تعطیلی کشاندن ایران خودرو و سایپا وجود دارد و از حربه ای استفاده میکنند از گرانی ماشین داخلی تا واردکردن انواع خودروی لوکس و در نهایت نارضایتی مردم تا سرانجام ایران برای همیشه ساخت ماشین را تمام کند.
بسیاری از دشمنان (داخلی و خارجی) حتی چشم دیدن همین دو تا کارخانه خودروسازی معمولی را هم ندارند و میخواهند ما را مجددا وابسته کنند.
به نظر من قاچاق سوخت و قیمت کم سوخت بیشترین ضرر را به اقتصاد ایران وارد اورده است
ناشناس
۰۱:۵۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
در شرایط کنونی ، خودروهای خارجی که قطعاتشان به علت گرانی ها و تحریم وارد نمیشود و خدمات پس از فروش خاصی هم ندارند چرا از خودروهای هم ارزش تولید داخل قیمت بیشتری دارند؟؟؟؟؟؟ معمولا در عرف باید ارزانتر باشند!؟
مثلا چند ماه پیش 206 تیپ 5 نسبت به ام وی ام 315 گرانتر و پرطرفدارتر و پرشتاب تر بود و روز به روز با گذشت زمان قیمت ماشین چینی پایین میومد.
و همه کارشناسان و مردم از بی کیفیتی ماشین جک و جیلی و ام وی ام و ... آگاه بودند.
ما که برای حمایت از کالا و سرمایه گذار ایرانی ماشین ایران خودرو و سایپا خریدیم در مقابل هم انتظار داریم نسبت ارزش خودروهایمان به همان وضع قبل برگردد.......
این حق الناس مردم است که بر گردن همه دست اندرکاران خودروی کشور تا ابد میباشد.
به نظر من قاچاق سوخت و قیمت کم سوخت بیشترین ضرر را به اقتصاد ایران وارد اورده است
ح
۲۳:۰۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
سلام من الان 5ماه پیش فروش کردم سایپادیزل قرار بود ۲ماه تحویل بدهند الان حیرانم قرض بالا اوردم تو را خدا ماشینمان بدهید ازمسولین می خواهم رسیدگی کنند به کی پناه بیاریم چرا ان روز که می خواستیم پیش فروش چرب زبانی مکردید الان می زنید زیر قیمت خدا حاضر همچی رومیبینه اگر این کار رابکنید اه خیلی یا پشت شماست
درکشورهای صاحب تکنولوژی روی خودرو وفروش ان سودی که میبرن خیلی کمتر از سودی که ایران خودرو و سایپا از فروش این خودروها میبرن به این سود هم راضی نبودن بیشتر سود میخواهند
اگر با سايپا و ايران خودرو همراه بشين و بخواين اونايى كه تاريخ تحويل دعوت نامه ها وماشينشون رسيده رو نميديد و نتيجه اين ظلم رو مطمئن باشيد از خدا ميگيريد
با سلام
با اولین پیش فروشی که سایپا و ایران خودرو داشتن راه می انداختن
وباتوجه به اینکه از طریق رسانه های ملی بارها اعلام شد و 50هزار تا خودروی احتکار شده از هر کدام از خودروسازان کشف و اعلام شد بنده خودم به شورای حمایت از مصرف کننده زنگ زدم
واعتراز کردم که چرا با وجود 50هزار خودروی کشف شده از هر کدام از خودروساران خودرویی که با دلار 4000تومان و3800تومان ساخته و احتکار شده و در حال حاضر
معضلی اینه که چرا هنوز پیش فروش با قیمت نامعلوم ؟ چرا باز هم پیش
فروش میکنند و بصورت نقدی خودروها فروخته نمیشه
با توپ پر به بنده گفتند همچین چیزی وجود نداره و خودرویی هم احتکارنشده و برنامه فروش بر اساس خط تولید است.
مسؤلان کشور که به فکر مردم نیستن،بزرگترین اخلالگران اقتصادی همین دو شرکت خودرو ساز هستن که باید محاکمه بشن اما متاسفانه همه مسؤلین چشم خودشونو به این کلاه برداری بزرگ بستن
و دستور واردات بی رویه میلیون ها دستگاه خودروی لوکس ساخت چین و آمریکا و کره و ژاپن و فرانسه و ... را بدون پرداخت گمرک از مناطق آزاد کل کشور را میدهد و دروازه های قانونی کشور را برای واردکنندگان گشود و خودروساز داخلی را به خاک سیاه نشاند!
همانطور که کارخانجات مختلف در طی دو سه سال اخیر تعطیل شده اند در این داستان هم به موازات همان تعطیلی ها دستهای پشت پرده ای برای به تعطیلی کشاندن ایران خودرو و سایپا وجود دارد و از حربه ای استفاده میکنند از گرانی ماشین داخلی تا واردکردن انواع خودروی لوکس و در نهایت نارضایتی مردم تا سرانجام ایران برای همیشه ساخت ماشین را تمام کند.
بسیاری از دشمنان (داخلی و خارجی) حتی چشم دیدن همین دو تا کارخانه خودروسازی معمولی را هم ندارند و میخواهند ما را مجددا وابسته کنند.
مثلا چند ماه پیش 206 تیپ 5 نسبت به ام وی ام 315 گرانتر و پرطرفدارتر و پرشتاب تر بود و روز به روز با گذشت زمان قیمت ماشین چینی پایین میومد.
و همه کارشناسان و مردم از بی کیفیتی ماشین جک و جیلی و ام وی ام و ... آگاه بودند.
ما که برای حمایت از کالا و سرمایه گذار ایرانی ماشین ایران خودرو و سایپا خریدیم در مقابل هم انتظار داریم نسبت ارزش خودروهایمان به همان وضع قبل برگردد.......
این حق الناس مردم است که بر گردن همه دست اندرکاران خودروی کشور تا ابد میباشد.
با اولین پیش فروشی که سایپا و ایران خودرو داشتن راه می انداختن
وباتوجه به اینکه از طریق رسانه های ملی بارها اعلام شد و 50هزار تا خودروی احتکار شده از هر کدام از خودروسازان کشف و اعلام شد بنده خودم به شورای حمایت از مصرف کننده زنگ زدم
واعتراز کردم که چرا با وجود 50هزار خودروی کشف شده از هر کدام از خودروساران خودرویی که با دلار 4000تومان و3800تومان ساخته و احتکار شده و در حال حاضر
معضلی اینه که چرا هنوز پیش فروش با قیمت نامعلوم ؟ چرا باز هم پیش
فروش میکنند و بصورت نقدی خودروها فروخته نمیشه
با توپ پر به بنده گفتند همچین چیزی وجود نداره و خودرویی هم احتکارنشده و برنامه فروش بر اساس خط تولید است.