مگه دولت افزایش حقوقی را برای مردم قائل شده یا مگه اوضاع معیشتی مردم بهتر شده که دوباره میخوان ماشین رو گرونتر کنن! الانشم مردم توان خرید ندارن ،خودروساز بعداز افزایش قیمت میخوان بفروشن؟
سوال ما این است تا کنون چقدر صادرات خود رو داشتند ، بدون شک به خاطر قیمت بالا و بی کیفیت بودن و همچنین نداشتن تکنولوژی روز دنیا هیچ کشوری خریدار خود رو ایران نیست و تنها عراق تعدادی به قیمت ارزان خریداری کرده است ، خود رو ساز بجای گرفتن همی از صادرات همچنان بفکر گران کردن خود رو بی کیفیت خود هستند ، پس دولت باید فکری بحال این صنعت بکند و مدیران شایسته انتخاب کند ، خود رو ساز بطور عمد کمبود بوجود آورده است پس وظیفه دولت است جلو سود جویی را بگیرد
طوفان صنایع دلیر مردان ارتشی را دیدیم .
این صنعت باید بدست چنین نخبه هایی داده شود .
انوقت خواهید دید که به پنج سال نرسیده جزو بهترین خودرو سازان جهان خواهیم شد .
باتشکر از مسئول سایت انتشار نظرات مردم . ممنونیم با دل و جان زحمت می کشید نظرات ما مردم را با دل و جان منتشر میدهید .و به گوش مسئولان هم برسونید خدا قوت
چاره این است خودروهای خارجی تعرفه اشون برداشته بشه در کشور رقابت ایجاد بشه و این وضعیت ایجاد بازار در کشور پیش نیاد خودروسازان داخلی هم مجبور میشن طبق استاندارد بین المللی نولید کنند و یا اینکه برا همیشه برن
چاره این است خودروهای خارجی تعرفه اشون برداشته بشه در کشور رقابت ایجاد بشه و این وضعیت ایجاد بازار در کشور پیش نیاد خودروسازان داخلی هم مجبور میشن طبق استاندارد بین المللی نولید کنند و یا اینکه برا همیشه برن
با سلام به همه
یکی لطفا پاسخ دهد وقتی خودرو سازان عزیز با حواشی و سر و صدای زیاد عنوان می کنند ما خودروی صددر صد ایرانی و داخلی را ساختیم و دم از خودروی ملی می زنند.
آن وقت اصلا ارز بری خودروی ملی برای چیست؟
مگر نه اینکه خودرو صددرصد ایرانی است؟
کاش به جای حمایت از این محصول ملی از سایر صنایع چون کفش پوشاک و .... بود
درو بر آقای شیوا و دعای خیر مردم همیشه بدرقه ایشام و خانواده شان
به نظر من:
1) عامل اصلی التهاب بازار عدم عرضه خودرو از سوی خودروسازان است، لذا نمیتوان هم با خلف وعده بازار را ملتهب کرد و هم انتظار داشت بر اساس قیمتهای بازار خودرویی که خود تولیدکنندگان موجب التهابش شدهاند قیمتها را افزایش داد
۲) تاریخ تحویل مندرج در قرارداد «موعد» تحویل خودرو است که همانطور که از مفهوم واژه برمیآید قیمت باید براساس تاریخی که «وعده داده شده=موعد» لحاظ گردد نه تاریخی که بنابر میل خودروسازان خودرو تحویل میگردد
۳) در مورد بند ۲ استدلال خودروسازان مبنی بر پرداخت جریمه تاخیر در ازای تاخیر صورت گرفته بایستی تاکید گردد که جریمه تاخیر در ازای آسیبهای مالی (از جمله هزینههای اضافی ایاب و ذهاب خانواده، آسیب به کسب و کارهای نیازمند خودرو و . . .) و روانی است که به خریدار طی مدت تاخیر وارد شده و پرداخت این جریمه به هیچ عنوان توجیهی جهت محاسبه قیمت خودرو بر اساس تاریخ تحویل خودروهای موعد تحویل گذشته نیست
۴) بیثباتی بازار، افزایش نرخ ارز، تورم، بدهکاری و . . . فقط گریبانگیر خودروسازان نیست و عموم مردم را شامل میشود لذا خریداران نبایستی متحمل ضرر چندبرابری شوند
شما رو به خدا قسم همین فرمایش دوست عزیز رو طی یک گزارش جامع از وزیر محترم و خودروسازها پیگیری کنید.تا این موضوع قیمت موعد تحویل علنی بشه و بدونن تو مملکت قانون هست،قانونی تحت عنوان آیین نامه حمایت از مصرف کننده
ترتیب یک گزارش در این خصوص رو بدین
لطططططططططططفا
عاجزانه خواهش میکنم لااقل شما این موضوع رو پیگیری بفرمایید
سپاسگذارم
سعید
۱۳:۳۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
با سلام
من ماشین b30 از گروه بهمن موتور در تیر ماه ثبت نام کردم تحویل آبان ماه قرادداد به این صورت بود که 30 میلیون پرداخت کردم و 10 میلیون در ابتدای شهریور پرداخت کردم و الباقی مبلغ در زمان صدور دعوت نامه در تیر ماه خودرو با 79 میلیون تحویل می شد شنیدم ماه های بعد 96 میلیون تحویل شده بود مهر ماه 106 میلیون تحویل شده الان که دعوت نامه برای من اومده گفتن قیمت ماشین 124 میلیون شده من کاری به افزایش قیمت دلار و تحریم و حتی افزایش قیمت خودرو ندارم فقط میخوام بدونم از مهر ماه تا الان چه اتفاقی افتاده که یک دفعه 18 میلیون گرون شده
مگه این که دلار ارزون شده باشه که شرکتماشین رو گرون کرده باشه
این صنعت باید بدست چنین نخبه هایی داده شود .
انوقت خواهید دید که به پنج سال نرسیده جزو بهترین خودرو سازان جهان خواهیم شد .
یکی لطفا پاسخ دهد وقتی خودرو سازان عزیز با حواشی و سر و صدای زیاد عنوان می کنند ما خودروی صددر صد ایرانی و داخلی را ساختیم و دم از خودروی ملی می زنند.
آن وقت اصلا ارز بری خودروی ملی برای چیست؟
مگر نه اینکه خودرو صددرصد ایرانی است؟
کاش به جای حمایت از این محصول ملی از سایر صنایع چون کفش پوشاک و .... بود
به نظر من:
1) عامل اصلی التهاب بازار عدم عرضه خودرو از سوی خودروسازان است، لذا نمیتوان هم با خلف وعده بازار را ملتهب کرد و هم انتظار داشت بر اساس قیمتهای بازار خودرویی که خود تولیدکنندگان موجب التهابش شدهاند قیمتها را افزایش داد
۲) تاریخ تحویل مندرج در قرارداد «موعد» تحویل خودرو است که همانطور که از مفهوم واژه برمیآید قیمت باید براساس تاریخی که «وعده داده شده=موعد» لحاظ گردد نه تاریخی که بنابر میل خودروسازان خودرو تحویل میگردد
۳) در مورد بند ۲ استدلال خودروسازان مبنی بر پرداخت جریمه تاخیر در ازای تاخیر صورت گرفته بایستی تاکید گردد که جریمه تاخیر در ازای آسیبهای مالی (از جمله هزینههای اضافی ایاب و ذهاب خانواده، آسیب به کسب و کارهای نیازمند خودرو و . . .) و روانی است که به خریدار طی مدت تاخیر وارد شده و پرداخت این جریمه به هیچ عنوان توجیهی جهت محاسبه قیمت خودرو بر اساس تاریخ تحویل خودروهای موعد تحویل گذشته نیست
۴) بیثباتی بازار، افزایش نرخ ارز، تورم، بدهکاری و . . . فقط گریبانگیر خودروسازان نیست و عموم مردم را شامل میشود لذا خریداران نبایستی متحمل ضرر چندبرابری شوند
ترتیب یک گزارش در این خصوص رو بدین
لطططططططططططفا
عاجزانه خواهش میکنم لااقل شما این موضوع رو پیگیری بفرمایید
سپاسگذارم
من ماشین b30 از گروه بهمن موتور در تیر ماه ثبت نام کردم تحویل آبان ماه قرادداد به این صورت بود که 30 میلیون پرداخت کردم و 10 میلیون در ابتدای شهریور پرداخت کردم و الباقی مبلغ در زمان صدور دعوت نامه در تیر ماه خودرو با 79 میلیون تحویل می شد شنیدم ماه های بعد 96 میلیون تحویل شده بود مهر ماه 106 میلیون تحویل شده الان که دعوت نامه برای من اومده گفتن قیمت ماشین 124 میلیون شده من کاری به افزایش قیمت دلار و تحریم و حتی افزایش قیمت خودرو ندارم فقط میخوام بدونم از مهر ماه تا الان چه اتفاقی افتاده که یک دفعه 18 میلیون گرون شده
مگه این که دلار ارزون شده باشه که شرکتماشین رو گرون کرده باشه
اگه بخوان گرون کنن من یکی ک پولمو پس میگیرم.
ب احتمال زیاد خیلیا همین کارو میکنن.
پس در نتیجه بجای بهتر شدن خودرو سازا ورشکسته میشن.
اگه بخوان گرون کنن من یکی ک پولمو پس میگیرم.
ب احتمال زیاد خیلیا همین کارو میکنن.
پس در نتیجه بجای بهتر شدن خودرو سازا ورشکسته میشن.