باسلام بنده سال ۹۶ماشین سمند تحویل مردادماه ۹۷بود ثبت نام کرده ام ولی تابحال از دعوتنامه بنده خبری نیست هر روز به نمایندگی مراجعه می کنم وبه شرکت ایران خودرو زنگ می زنم می گویند ماشین سمند موجود نداریم به محض تولید تحویل میدهیم مافیایی خود خودروسازان هستند بصورت آزاد می فروشند از تحویل خودرو به مشتریان خودداری میکنند وزیر هم وزیر نیست
یه سوال : من اردیبهشت ماه یه ویتارا ثبت نام کردم وموعد تحویل مهر ماه بوده ، امروز دیدم که قیمت ویتارا رو زده 251 تومن . یعنی من باید مابه التفاوت تا 251 تومن روپرداخت کنم یا با توجه به اینکه موعد تحویل گذشته همون قیمت قبلو؟
البته اینم بگم که من کلا به اینکه ماشینو تحویل بدن هم خوشبین نیستم
وقت یک عده خاص سود می کنند.و چون مشکل را میپیچونند. هر وقت خواستیم ایران خودرو قیمت ها را نبره بالا و کیفیت را ببره بالا خودش را پشت حمایت از اشتغال قایم کرد. خوب خودرو سازهای دیگه وارد عرصه بشوند.و به خودرو سازهای دیگه اجازه داده بشه در ایران فعالیت کنند . هم رقابتی میشه . هم اشتغال رقابتی پیش میاره.
امیر
۱۰:۵۹ ۰۸ دی ۱۳۹۷
خودروسازان مشکلات ندارند بلکه برای مردم مشکلات ایجاد میکنند
چرا حقوقهای نجومی مدیران خودرو ساز بررسی نمیشود؟
میزان پاداش آقایان در پایان سال چقدر است؟
آیا خودشان سوار خودروهایی که تولید میکنند میشوند؟
قیمت تمام شده واقعی خودرو ها چقدر است ؟
این دو کارخانه تعطیل شود و اجازه ورود خوردو خارجی با کیفیت با قیمت مناسب صادر شود به مراتب خسارت کمتری به کشور و مردم وارد میشود
مسوول خون تمام بیگناهانی که بواسطه بی کیفیت بودن خودرو ها بویژه پراید در این سالها ریخته شده مستقیما مدیران این شرکت هاست
مقصر اصلی دولت هست چون با تعرفه گمرکی سنگین روی واردات خودروهای خوب و با کیفیت باعث انحصاری شدن خودروی بی کیفیت داخلی و سود بیشتر برای دلالان میشود. وقتی خودرویی که قیمتش 50 میلیون هست ولی بعد از تعرفه گمرکی به مبلغ 130 میلیون میرسد باعث ایجاد روی اوردن ناخواسته مردم به سمت خودرو بی کیفیت و ارزون داخل میشود.
تنها راه درمان این مشکل واردات خودرو با کیفیت با قیمت مناسب می باشد تا خودروسازان داخلی به جای عوض کردن چراغ های جلو و عقب به فکر افزایش کیفیت همه جانبه خورد باشند برای رقابت...
نه داداش مقصر اصلی خود مائیم که وقتی سایت ایران خودرو یا سایپا باز میشه به ساعت نکشیده تمام خودروهایی که نصف پولش رو الان از ما میگیرن و یک سال بعد به قیمت روز الباقی اون رو حساب میکنند تمام میشه. پس خودمون مقصریم
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۸ دی ۱۳۹۷
بیش از دو هزارنفر اعضای هییت مدیره در شرکت های اقماری مختلف خودرو سازان با حقوق و مزایای قابل توجه و پاداش های نجومی برای این صنعت وضعیت بهتری نمی توان متصور شد
چون اونا که باید رسیدگی کنند . یادت باشه خودرو سازها میتوانند از یک یا چند نماینده حمایت کننده تا وارد مجلس بشوند و اوضاع را اونطوری که اونا میخواهند پیش ببرند .
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۸ دی ۱۳۹۷
هشتاد میلیون ایرانی معترض و متقاضی ازاد شدن واردات با تعرفه پایین
رفراندم بذارند صد در صد رای به تعطیلی داخلیها میون و ازاد شدن واردات .
داود ساعدی
۱۰:۵۰ ۰۸ دی ۱۳۹۷
سلام , پاسخ این سئوال رو باید از لیست سهامداران خودرو سازان درآورد ! راستی چرا قطعه سازان با وجود طلب های چند ده میلیاردی خود از خودرو سازان , باز هم حاضرند که قطعات بی کیفیت تولیدی خودشون رو بصورت مدت دار ( بدون سررسید پرداخت ) به خودرو سازان تحویل بدهند ؟! هنوز هم نتوانسته ایم برای یک بار هم که شده بصورت واقعی از قطعه سازان و خودرو سازان تحقیق و تفحص کنیم !؟؟
ما بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری باید از تولید ملی حمایت کنیم.
اما حمایت از تولید ملی فقط خرید آن نیست، باید کاری کنیم که کیفیت محصولات به سطح بالا برسد.
وقتی خودروی بی کیفیت را به قیمت به این گرانی می فروشند، چرا باید بخریم؟
حمایت از تولید ملی زمانی خواهد بود که تولید ملی از ما حمایت کند و هر به قیمت چند برابر به ملت ندهند. وقتی خودرو ساز به آ و بزن و در رو عادت دارد. ما باید با نخریدن مجازاتشان کنیم تا یا کاری کنند تا محصول با کیفیت بشود که افتخار ملی شود و نه اینکه درهای شرکت های خارجی را ببندیم و بگوییم داخلی بخر. حمایت از تولید ملی وقتی است که کاری کنیم تولید ملی در حد بنز و بی ام و برسد و نه اینکه خود را گول بزنیم و خودرو و سایپا را بگیم خودروی خوب هستش.
روزی که اجازه ورود خود روهای خارجی و رقابت در بازار ایران را دادند آنوقت خودرو ساز داخلی هم دست از خون مردم میکشند و دست از سرقت ملی برداشه و دنبال صنعت می روند .
باسلام مشکل کشور ما این است که هر کسی یک پست دولتی میگیری فکر می کنی ارث پدرشو گرفته مخواد در عرض 3و4 سالی که در ان پست است خودش وهفت پشت اش را از مال دنیا بی نیاز کنی خدا بما رحم کنی
البته اینم بگم که من کلا به اینکه ماشینو تحویل بدن هم خوشبین نیستم
یش فروش گرفته باشی بشین تا بهت ماشین بدن
چرا حقوقهای نجومی مدیران خودرو ساز بررسی نمیشود؟
میزان پاداش آقایان در پایان سال چقدر است؟
آیا خودشان سوار خودروهایی که تولید میکنند میشوند؟
قیمت تمام شده واقعی خودرو ها چقدر است ؟
این دو کارخانه تعطیل شود و اجازه ورود خوردو خارجی با کیفیت با قیمت مناسب صادر شود به مراتب خسارت کمتری به کشور و مردم وارد میشود
مسوول خون تمام بیگناهانی که بواسطه بی کیفیت بودن خودرو ها بویژه پراید در این سالها ریخته شده مستقیما مدیران این شرکت هاست
تنها راه درمان این مشکل واردات خودرو با کیفیت با قیمت مناسب می باشد تا خودروسازان داخلی به جای عوض کردن چراغ های جلو و عقب به فکر افزایش کیفیت همه جانبه خورد باشند برای رقابت...
از ماست که بر ماست...
خودروسازی را به اسم سود اوری و اشتغال زدند .ولی الان جز اسیب به کشور از همه جهات چیز دیگری ندارد .
رفراندم بذارند صد در صد رای به تعطیلی داخلیها میون و ازاد شدن واردات .
مقصر ماشینسازان.
اما حمایت از تولید ملی فقط خرید آن نیست، باید کاری کنیم که کیفیت محصولات به سطح بالا برسد.
وقتی خودروی بی کیفیت را به قیمت به این گرانی می فروشند، چرا باید بخریم؟
حمایت از تولید ملی زمانی خواهد بود که تولید ملی از ما حمایت کند و هر به قیمت چند برابر به ملت ندهند. وقتی خودرو ساز به آ و بزن و در رو عادت دارد. ما باید با نخریدن مجازاتشان کنیم تا یا کاری کنند تا محصول با کیفیت بشود که افتخار ملی شود و نه اینکه درهای شرکت های خارجی را ببندیم و بگوییم داخلی بخر. حمایت از تولید ملی وقتی است که کاری کنیم تولید ملی در حد بنز و بی ام و برسد و نه اینکه خود را گول بزنیم و خودرو و سایپا را بگیم خودروی خوب هستش.