نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۲۴ ۲۵ دی ۱۳۹۷
یکی از شاهدان در برنامه ای که در خبرها پخش شد گفت که دیده از یکی از موتورها دود غیر عادی خارج میشه و احتمالا فرود اضطراری خلبان رو مجبور به انتخاب این مسیر کرده
Qatar
سعید
۱۰:۱۴ ۲۵ دی ۱۳۹۷
این هواپیما از موتور های قدیمی برخوردار بوده که بزرگان فن اطلاع دارند در پاره ای از موارد موتور های این جت تولید دود سیاه می کنند
در ضمن فاصله فرودگاه پیام و فتح بسیار ناچیز بوده و خلبان مجبور نبوده در فرودگاه فتح فرود بیاد ،از طرفی اگر خلبان دچار نقص فنی شده بود خیلی زودتر برج مراقبت را در جریان میگذاشت...از طرفی
برج مراقبت خودش اعتراف کرده که خلبان اشتباه در فرودگاه فتح فرود امده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۵ دی ۱۳۹۷
تو ازکجا میدانی مجبور نبوده علم غیب داری یا خلبان با سی سال تجربه مخش عژب داشته فکر کن بعد حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۵ دی ۱۳۹۷
تو ازکجا میدونی برج مراقبت راست گفته شاید انها اشتباه کردن لطفا دل خانواده ها لیشتراز این زخم نکنید با این نظریات معتبرتون
Latvia
داود
۱۹:۵۱ ۲۵ دی ۱۳۹۷
این هواپیما آنقدر گردن کلفت هست که با یک موتور هم میتواند پرواز کند شهریور سال ۱۳۸۸ هواپیمای ۷۰۷ ساها فول مسافر از فرودگاه اهواز بلند شد که هنگام خزش موتور شماره ۲ کامل متلاشی شد و قطعات موتور شماره ۲ داخل موتور شماره یک پرتاب شد و به آن هم آسیب زد ضمن اینکه استیج(چرخ دنده بزرگ داخل موتور) موتور شماره ۲ بعد از متلاشی شدن به زیر بال هواپیما اصابت کرده و حدود یک متر باک بنزین هواپیما را بریده و وارد بال و باک میشود استیج در آن زمان حدود۸۰۰درجه حرارت دارد ، ولی هواپیما درحالی که بنزین به شدت در حال تخلیه از محل برش به وجود آمده بود از ارتفاع ۱۰۰۰ پایی به ۵۰۰۰پایی رفته و بعداز اجرای طرح تقرب به صورت نرمال لندینگ می نماید
پس اینکه یکی از موتورها مشکل و دود و... داشته و خلبان مجبور شده یک دقیقه زودتر به جای پیام در فتح بنشیند
چرند است
روح درگذشتگان این سانحه که تقریبا زنده در آتش سوختند شاد
Iran (Islamic Republic of)
ای ایران وطن من
۰۹:۰۴ ۲۵ دی ۱۳۹۷
تا دیر نشده به فکر ساخت هواپیما و نوسازی تجهیزات نظامی هواپیمایی باشید اف14 و بوئینگ آمریکایی با عمر بالای 50 سال جوابگو نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۵ دی ۱۳۹۷
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۵۸ ۲۵ دی ۱۳۹۷
با توجه به موضوع پیش امده وخبط قطعی خلبان ، زیرا باند فتح بسیار کوچک تر ومتفاوت ازدستگاه ناوبری مناسب پیام است، لازم به ذکر است قرار بوده برای فرودگاه پیام دستکاه فرود ILS تعبیه گردد که نشده است درضمن بعلت هزینه بالای ساخت فرودکاه پیشنهاد میگردد معوض تصمیم به حابجایی فرودگاه فتح ان را با علایم مختلف مانند ضربدر زرد ونوشتن نام فرودگاه بصورت کلمات بزرگ فارسی وانکلیسی در روی زمین همچنان بعنوان باند فرود بالگرد مورد استفاده قرار کیرد وطرح ها ومجموعه کنترلی ATC برای فرودگاه پیام کاملا پیشرفته گردد اگر نیاز به ان فرودگاه نسبتا بین المللی هست حتی میتوان ساعات کاری ان را تغییر داد وجهت پذیرش فرود پرنده های ورودی در ساعات روشنایی اقدام به NOTAM ویا درج در کتاب AIP ایران نمود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۵ دی ۱۳۹۷
قطعی تو از کجا میدونی ؟تو حتی چیزی در مورد برج مراقبت نمیدونی فکر کردی تو هوای ابری هواپیما با سرعت ۸۰۰ کیلومتر خلبان چیزی میبینه یا باید توسط برج مراقبت هدایت بشه در ثاپی وقتی موتور اتیش بگیره هواپیما باید سریع بشینه با مرگ من مرگ تو که به مقصد نمیرسه اقای علی اقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۵ دی ۱۳۹۷
علی اقا باخودت چند چندی؟اول میگی خلبان مقصره بعدش میگی تجهیزات باند ناقصه
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۸:۵۳ ۲۵ دی ۱۳۹۷
محموله این هواپیما حدود 40 تن گوشت گوسفندی برای توزیع در بازار بوده. .اما افسوس این هواپیمای ارتشی و پرسنلش داشتند برای رفاه مردم زحمت می کشیدند.و نباید قیمتها در بازار کاهش پیدا کنه چون به ضرر بعضیها تمام میشه.اما به گفته امام حافظ این مملکت امام زمانه و مردم با کمتر از این ساخته اند .خیلی سخت بوده اما ساخته اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۵ دی ۱۳۹۷
وظیفه ارتش تامین گوشت گوسفند نیست ، این وزیر صنعت معدن تجارته که یک ارگان نظامی وارد خرید و فروش گوشت بشه
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۴:۱۰ ۲۵ دی ۱۳۹۷
اون یکی هواپیما با 150 تا مسافر میمردن چی می بستید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۲۵ دی ۱۳۹۷
افسوس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۲۵ دی ۱۳۹۷
مگه برج مراقبت نداره مگر الارم فرودگاه نبوده هواپیما خیلی قدیمی بوده مشکل داشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۵ دی ۱۳۹۷
اینکه هواپیما قدیمی بوده قبول ولی هر جند وقت یک باید توی مملکت از این جور اتفاقا بیفته
Iran (Islamic Republic of)
Amirhosein
۰۵:۴۷ ۲۵ دی ۱۳۹۷
همیشه در چنین اتفاقاتی خلبان مقصر شناخته میشود و اون بنده خدا هم که از دنیا رفته نمی تواند از خود دفاع کند،،
فقط یک سوال برای آوردن چهل تن گوشت نیاز به این همه خلبان باتجربه و استادان پرواز هست ؟؟؟؟؟ !!!!! ؟؟؟؟؟؟
Germany
ناشناس
۰۲:۲۳ ۲۵ دی ۱۳۹۷
سازمان هواپیمایی کشور بدلیل امنیتی بودن اش ضروری است با مدیریت دقیق و مسئولیت بسیار بالا کار کند تا این دسته تصادفات با این هزینه های بزرگ ایجاد نشه زیرا مسئول جان افراد است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۲۵ دی ۱۳۹۷
این جور اتفاقات در ادارات و نهاد های دولتی ما خیلی می افته،فقط چون تلفط جانیش ملموس نیست کسی حرف نمیزنه!حقوق دولتی و استخدام رسمی این مشکلاتم داره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۲۵ دی ۱۳۹۷
خدای ایا ارزش داره برای سی چهل تن گوشت یک هواپیمای نظامی با پانزده خدمه درگیر بشه ایا بهتر نبود از راه زمینی اقدام میشد مگه الان تو قحطی بودیم یا از گشنگی داشتیم میمردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۵ دی ۱۳۹۷
وقتی تمام اقتصاد کشور حتی واردات گوشت در اختیار نظامیان است ، نتیجه همین اوضاع اسفناک میشود، انحصار واردات گوشت از استرالیا در اختیار سردار پاسدار قالیباف شهردار سابق تهران است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۵ دی ۱۳۹۷
سلام چون گوشت گرم بود نمیشد با ماشین یا کامیون آوردش. فقط گوشت یخی مثل گوشت برزیلی با کشتی و بعدش کامیون سردخانه دار میاد تو کشور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۵ دی ۱۳۹۷
طرح مردم یاری مربوط به مواقع بحرانه مثل زلزله کرماانشاه مگه الان بحران بوده که از هواپیمای نظامی استفاده شده این یک اشتباه بزرگ بوده وظیفه ارتش اوردن گوشت تو شرایط عادی مملکت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۵ دی ۱۳۹۷
توعکس نگاه کن بعد نظر بده همه لاشه گوشت منجمده
۱۲۳