در تعجبم که بیمارم همراه داره ولی بخش از یک بالش ویک رو انداز در حد ملافه دریغ میکنن مگه برای همراه در اطاق خصوصی میشه وسایل اولیه نباشه فکر نمیکنید همراه بیمار اذیت میشه؟حداقل قبلش اطلاع بدهید که همراه وسایل مورد نیاز رو با خودش بیاره
سامانه شکایات از بیمارستان ها شماره اش اشتباه است،رسیدگی به بیمارستان های دولتی از جمله میلاد و فیروزگر افتضاح بوده جهت شکایت به مدیریت مراجعه میکنیم نه تنها کمک نمیکنند با دروغ و پرخاش و فحاشی مواجه میشویم البته متاسفانه چون رسیدگی از سازمان درمان اتفاق نمی افتد ،کارمندانی اینچنینی در بخش مدیریت بیمارستان حضور دارند که صلاحیت و نه سواد کافی ونه شعور و شخصیت دارند،به امید روزی که مسئولین همیشه خواب در جایگاه بیماران مراجعه کننده به بیمارستانها باشند که با بی کفایتی و پرخاش و توهین مواجه شوند شاید که از خواب بیدار شده و رسیدگی کنند هرچند که خودشان برای درمان امراضشان از بخش خصوصی استفاده میکنند
دربیمارستان میلاد دوباربستری بودم برخورد پرستارها بسیار زشت وزننده بود بددهن بودند وبه بیمارها اصلا رسیدگی نمیکنند بالحن بدی باآدم حرف میزنند وکمک نمیکنند تازه ازبیمارمیخواهند خودش تختش رامرتب کند وازتخت ریکاوری به تخت بخش برود کوچکترین کمکی نمیکنند واگرنتوانست سرش داد میزنند ،حقوق میگیرند ولی کار نمیکنند .
من دو کامنت در مورد سوختن دستگاه فلوروسکپی بیمارستان میلاد نوشتم که از راه دور به بیمارستان میلاد امدم واسه تزریق دسسکوژل نوشتم دکتر گفت دستگاه فلوروسکوپ سوخته تا دو ماه دیگه چرا این بیمارستان فقط ی دستگاه داره اما این کامنت را نزاشید ممنون اگه به حرف من توجه نمیشه در ضمن دکتر حسینی در مناظره گفت ما از کشورهای جنگ زده مانند افغانستان وحتی سوریه کمتر متخصص داریم دلیل هم مافیای کنکور وجلوگیری از افزایش پزشک بخصوص جراح میباشد اگر ورودی ها زیاد شه وجلوی سهیه ها گرفته شه تمام مشکل بیماران رفع میشه
روزی نیست که در خصوص این به اصطلاح پزشک ها و بی مسولیت آن ها
آنهم با وجود قیمت ها و هزینه های بسیاری که در یافت میکنند و حقوق بسیار بالایی که دریافت میکنن
تا کی این بیعدالتی همراه با حس بیمسولیتی و نگاه از بالا به پایین این قشر باید توسط مردم زجر کشیده تحمل شود
و ظاهرا هیچ مرجع رسیدگی هم وجود ندارد چرا ؟
متاسفانه از این قبیل موارد بسیار و مکرر تکرار شده است
بهتر بود ار خانم دکتر لبافی بپرسید بیماری که به پذیرش مراجعه میکند و ادعای اورژانسی بودن مینماید اصلا به مسئول پذیرش مربوط نبوده و هیچ مسئول پذیرشی این ریسک را قبول نمیکند و بگوید برو در صف بمان بلکه بیمار به تریاژ مراجعه میکند و اورزانسی بودن یا نبودن یک بیمار را کارشناس تریاژ در یک فرمی مشخص مینماید و آن فرم نیز بعنوان سند در آن قسمت بایگانی میشود که اتفاقا تکرر ادرار جزو موارداورژانسی نبوده و برای صحت حرفهای بنده میتوانید از دانشگاه علوم پزشکی اندیکاسیون هایی را که بیماران بایستی دارای آن باشند تا اورژانسی محسوب شوند را جویا شوید . مردم ما متاسفانه دنبال هربهانه ای هستند تا در بیمارستانها خود را به بی حالی و و یا با طرح موارد این چنینی حق دیگر مردم را ضایع کرده و بی نوبت مراجعه نمایند و این آقایان ویا خانمهایی که از بیمارستانها برای این مورد خاص بدگویی میکنند اگر خودشان در صف قبل از این پدر بزرگ محترم میبودند حق را به بیمارستان میدادند.
خوب است همگی به قوانین احترام بگذاریم و خوب است اگر کارشناس یک مسئله ای نیستیم فقط سوال کنیم نه قضاوت .همه کسانیکه اظهار نظر نموده و بیمارستان را محکوم کرده اند بایستی در آن دنیا پاسخگوی همه اذهان عمومی باشند که تشویش میشوند.
باز هم تکرار میکنم بنده یک کارشناس هستم در مواردیکه پذیرش شلوغ باشد تکرر ادرار به هیچ وجه اندیکاسیون اورژانس نداشته و بایستی در نوبت بماند.
آنهم با وجود قیمت ها و هزینه های بسیاری که در یافت میکنند و حقوق بسیار بالایی که دریافت میکنن
تا کی این بیعدالتی همراه با حس بیمسولیتی و نگاه از بالا به پایین این قشر باید توسط مردم زجر کشیده تحمل شود
و ظاهرا هیچ مرجع رسیدگی هم وجود ندارد چرا ؟
متاسفانه از این قبیل موارد بسیار و مکرر تکرار شده است
خوب است همگی به قوانین احترام بگذاریم و خوب است اگر کارشناس یک مسئله ای نیستیم فقط سوال کنیم نه قضاوت .همه کسانیکه اظهار نظر نموده و بیمارستان را محکوم کرده اند بایستی در آن دنیا پاسخگوی همه اذهان عمومی باشند که تشویش میشوند.
باز هم تکرار میکنم بنده یک کارشناس هستم در مواردیکه پذیرش شلوغ باشد تکرر ادرار به هیچ وجه اندیکاسیون اورژانس نداشته و بایستی در نوبت بماند.